سونی دعوت‌نامه مربوط به آزمایش سرویس Playstation Now را ارسال کرد

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۲
مطالعه 1 دقیقه
سونی در حال ارائه‌ی حالت بتای خصوصی PlayStation Now به منظور اهداف تست و بررسی است. براساس این سرویس که پیش‌تر نیز به آن پرداخته‌ایم، می‌توان بازی‌های PS3 را روی هر دستگاهی استریم کرد. این شرکت به‌تازگی ایمیل دعوت‌های خود را به اشخاص برگزیده‌ی خود ارسال کرده است که حاوی توضیحات مختصر، لینک فعال‌سازی و دستورالعمل مراحل بعدی است.
تبلیغات

 کسانی که در این سرویس ثبت‌نام می‌نمایند، دسترسی اختصاصی به مرحله‌ی تست و بررسی سرویس استریم بازی جدید سونی را بدست خواهند آورد و همچنین امکان ارائه‌ی بازخورد و پیشنهاد به تیم PS Now را خواهند داشت. نیازمندی‌های ذکر شده برای آزمایش این سرویس از این قرار است که شخص باید دستگاه PS3 خود را ازطریق کابل، به اینترنتی با پهنای باند 5Mbps یا بالاتر متصل کند. هم‌اکنون نیز ازطریق این لینک امکان ثبت‌نام در این سرویس فراهم است؛ اما احتمالا درحال‌حاضر، ما دلیلی برای این اقدام نخواهیم داشت.

براساس گفته‌ی کسانی که این دعوت‌نامه را دریافت کرده‌اند، ممکن است این دعوت صرفا در مناطق لس‌آنجلس و واشنگتن انجام گرفته باشد. این اطلاعات ازطریق کد پستی‌هایی که در مرحله‌ی ثبت نام دریافت می‌شود بدست آمده است. البته خود سونی هم پیش‌تر گفته بود که آزمایش سرویس استریم بازی خود را ابتدا در آمریکا آغاز کرده و به مرور نسبت به گسترش پوشش آن اقدام خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات