کوکجا، اولین شبکه اجتماعی مجله‌محور در اینترنت

سه‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۳
مطالعه 3 دقیقه
هر کدام از ما در زندگی ایده‌هایی در سر داریم، یا چیزهایی هست که درباره آنها فکر می‌کنیم یا به آن‌‌ها علاقه داریم. در کوکجا می‌توانید برای هر کدام از آن‌ها یک مجله اینترنتی زیبا درست کنید و آن‌را با تمامی کاربران اینترنت به اشتراک بگذارید یا اینکه مشترک مجله‌هایی با موضوعات مورد علاقه خود شوید.
تبلیغات

با استفاده از کوکجا هر کسی می‌تواند برای خود یک مجله اینترنتی منتشر کند. ولی چه نوع مجله‌ای و با چه ویژگی‌هایی؟

یک مجله اینترنتی در کوکجا به گروهی از پست ها، مقالات و عکس‌‌ها گفته می‌شود که با موضوعی واحد و در قالب یک مجموعه، توسط کاربران کوکجا درست شده و با بقیه کاربران به اشتراک گذاشته شود. کوکجا این قالب، و امکانات نمایش یک مجله اینترنتی را به صورت رایگان برای همه کاربران اینترنت فراهم کرده است. فقط کافی است که شما برای مجله اینترنتی خود یک نام مناسب انتخاب کنید و شروع به اضافه کردن مقاله نمایید. در کوکجا هیچ‌گونه محدودیتِ موضوعی برای ساخت مجله اینترنتی وجود ندارد. شما می‌توانید مجله‌هایی درباره تکنولوژی، آشپزی، هنر، ادبیات یا اقتصاد منتشر کنید. موضوع مجله‌های اینترنتی شما می‌تواند عمومی باشد یا  تخصصی طنز یا جدی.  به‌عنوان مثال ممکن است فردی علاقه‌مند به فیلم های سینمایی باشد. این فرد می‌تواند به راحتی داخل کوکجا یک مجله‌ی اینترنتی  با موضوعیت نقد و بررسی فیلم  ایجاد کند و تمامی افرادی که طرفدار فیلم و سینما هستند را به بازدید از آن دعوت کند.

کوکجا

مجلات اینترنتی کوکجا برای تعامل در یک فضای اجتماعی درست شده‌اند.  خوانندگان هر مجله امکان ستاره دادن به مقالات محبوب خود، ارسال نظر و به اشتراک گذاشتن مقالات را دارند. اگر صاحب مجله اجازه  بدهند، خوانندگان مجله حتی می‌توانند مقالات خود را به مجله اضافه کنند. چون مجلات اینترنتی کوکجا تعاملی هستند ، کوکجا این امکان را به ما خواهد داد که همه‌ی کسانی که مثل خودمان علاقه‌مند موضوع به‌خصوصی هستند را درکنار هم جمع کنیم تا باهمدیگر در مورد آن موضوع بحث و گفت‌وگو کنیم.

kokoja06

هم اکنون بسیاری از کاربران کوکجا هزاران مجله اینترنتی در دسته بندی های سبک زندگی، سرگرمی، خبر اقتصاد و جامعه، علم و تکنولوژی، فرهنگ و هنر، مکان ها و گوناگون ایجاد کرده‌اند که هر کدام برگرفته از سلیقه و تفکرات تک به تک آن‌ها می‌باشد. بطور کلی می‌توان گفت که هرکسی هر ایده، اندیشه یا علاقه‌ای که دارد را می‌تواند تبدیل به یک مجله اینترنتی رایگان کند و آن را  به دست هزاران هزار خواننده برساند (ایده ها منتظر نمی‌مانند!) .در این بین ماموریت کوکجا ایجاد یک مجله‌ی  زیبای بصری از تمامی این ایده‌ها، اندیشه و علایق است و در صورتی که مجله رسمی و معتبر گردد آن‌را علاوه بر کاربران کوکجا برای کل کاربران اینترنت به نمایش درخواهد آورد. علاوه بر آن کوکجا دارای فعالیت‌های جانبی دیگری نیز می‌باشد که از جمله آن می‌توان به بازی آنلاین شهرنشینان برنده لوح افتخار بهترین بازی آنلاین در جشنواره سومین دوره‌ی بازی‌های رایانه‌ای و مجله خبری ۴ طرف  خبرخوانی کاملاً متفاوت و مدرن و نرم‌افزار اندرویدی هم‌عکس برای به اشتراک‌گذاری لحظه به لحظه کاربران که برای دسترسی به تمامی آن‌ها کاربران کوکجا نیازی به ثبت‌نام جداگانه نداشته بلکه تنها بوسیله شناسه کاربری خود، می‌توانند به تمامی این فعالیت‌ها دسترسی داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کوکجا مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات