Starwood در تلاش برای جایگزین کردن اسمارت‌فون به جای کلید در هتل‌ها

سه‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴
مطالعه 1 دقیقه
Starwood برنامه دارد که برنامه‌های جدید SPG خود که می‌توانند برای باز کردن درب اتاق هتل‌ها مورد استفاده قرار گیرند را تا پایان فصل جاری ارائه کند. این تکنولوژی جدید که شرکت سازنده، آن را به نام "کلید بدون کلید" می‌نامد، به شما امکان خواهد داد که با استفاده از دستگاه اندروید 4.3 یا آیفون 4s (یا نسخه‌های جدیدتر) خود از لابی هتل گذشته و وارد اتاق خود شوید. این امکان هم‌اکنون در دو هتل Aloft Harlem و Aloft Silicon Valley فراهم شده است.
تبلیغات

 برای استفاده از این روش، لازم است قفل درها برای برقراری ارتباط از طریق بلوتوث با دستگاه شما بهینه شوند؛ اما مدیرعامل Starwood معتقد است سرمایه‌ی مورد نیاز برای این بهینه‌سازی چشمگیر نیست.

Starwood هم‌اکنون نیز چندین راهکار هوشمند در مجموعه هتل های Aloft ارائه می‌نماید؛ ولی این راهکارها نیازمند در اختیار داشتن و حمل کارت‌های عبور مخصوص، توسط مهمانان است. همچنین این شیوه بسیار محدود است و در حال حاضر تنها 9 هتل در حال همکاری با این شرکت هستند. در هر حال اگر این برنامه جدید به خوبی عمل نماید، امکان استفاده از گوشی هوشمند بعنوان کلید ورود به درهای مجاز، در کلیه هتل‌های W و Aloft تا پایان سال در سراسر دنیا فراهم خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات