PhoneSoap ابزاری برای گندزدایی تلفن هوشمند در حین شارژ شدن

سه‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
جای شکی نیست که گوشی‌های شما بهترین محل برای رشد باکتری‌ها و پنهان شدن انواع ویروس هاست!
تبلیغات

هر روز که به گوشی خود دست می‌زنید با آن صحبت می‌کنید و آن را با خود حمل می‌کنید. گوشی شما به احتمال زیاد در جیبتان قرار دارد و از آن جایی که روشن است، پیوسته گرم است. به گزارش مجله‌ی Which، یک تلفن همراه معمولی می‌تواند تا 18 برابر یک توالت، باکتری بر روی خود داشته باشد. PhoneSoap Charger پاسخی است به این نیاز همیشگی؛ نیاز به بهداشت، این بار برای تلفن‌های هوشمند. این ابزار با استفاده از نور UV، تلفن شما را در حین شارژ شدن پاک‌سازی می‌کند.

در تلاشی برای زدودن آلودگی‌ها، دو دوست مبتکر به نام‌های Wesley LaPorte و Dan Barnes، تصمیم گرفتند تا کمپین Kickstarter را برای جذب $18,000 برای ساخت "یک جعبه‌ی کوچک که تلفن هوشمند شما را شارژ و پاک می‌کند"، راه بیاندازند.

PhoneSoap Charger به کمک اتصال USB به تلفن شما متصل می‌شود؛ این ابزار محلی را برای استراحت(!) تلفن شما در نظر گرفته است تا در حین شارژ‌شدن،  99.99 درصد باکتری‌های موجود بر روی تلفن شما را در عرض کمتر از پنج دقیقه با کمک لامپ‌های UV که درون جعبه قرار گرفته اند، پاک کند.

شارژر به چراغ‌های هشدار دهنده مجهز شده است تا کاربر بتواند از زمان شارژ شدن آگاه شود؛ همچنین زنگ‌ها و اخطار‌های نیز در ساخت این دستگاه در نظر گرفته شده تا کاربر پیغامی را از دست ندهد. ابعاد این دستگاه 153 * 95 * 20 میلی‌متر است. اگر می‌خواهید یکی از این دستگاه‌های تمیز‌کننده را داشته باشید، می‌توانید آن را با قیمت 49.95 دلار خریداری کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات