مایکروسافت انحصار بازی Gears of War را به دست آورد

سه‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت امتیاز انحصاری بازی Gears of War را از Epic Games (توسعه دهنده‌ی موتور Unreal Engine، سری Unreal، سری Gears of War، سری Infinity Blade) در ازای مبلغ نامشخصی دریافت کرد. حال که این سری به مالکیت مایکروسافت در آمده، غول نرم‌افزاری دنیا استودیوی جوان Black Tusk را به وظیفه ی توسعه نسل بعدی بازی Gears of War گمارده است.
تبلیغات

 طبیعی به نظر می‌رسد که این بازی به شکل انحصاری برای ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. مایکروسافت به عموم اطمینان داده است که اصول قرارداد این شرکت با Epic فوق‌العاده است و این دو کمپانی به همکاری خوب خود ادامه خواهند داد.

مایکروسافت اقدام مشابهی را در خصوص سری Halo به انجام رسانده بود. این شرکت پس از اینکه نوشتن داستان بازی توسط استودیو نوشته شد امتیاز انحصاری آن را از Bungie خریداری کرد که این داستان به چهار بازی FPS بسط داده شد. این سری شامل Halo، Halo 2، Halo 3 و Halo Reach می‌شود. مایکروسافت هم‌اکنون استودیوی بازی‌سازی 343 Industries خود را دارد که مسئول ساخت سری بعدی این بازی (Halo: Combat Evolved Anniversary, Halo 4, Halo 5, Halo: Spartan Assault) شده است.

احتمال می‌رود سرنوشت مشابهی در انتظار سری Gears of War نیز باشد. بیایید امیدوار باشیم توسعه‌دهنده‌ی جدید،  این بازی را به سطح بالایی برساند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات