مایکروسافت نام اسکای‌درایو را به وان‌درایو تغییر می‌دهد

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت در حال تغییر نام سرویس ذخیره‌ی ابری خود از اسکای‌درایو به وان‌درایو است. اسکای‌درایو سرویس ابری ردموندی‌ها است که اهمیت فوق‌العاده‌ای برای مایکروسافت و یکپارچگی اکوسیستم این کمپانی که شامل ویندوز، ویندوزفون و ایکس‌باکس است، دارد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مایکروسافت آدرس اینترنتی وان‌درایو را از آن خود کرده است و علاوه بر آن، ویدئویی را نیز در یوتیوب قرار داده است که در آن نام جدید تعیین شده برای سرویس ابری خود را معرفی می‌کند. مایکروسافت اعلام کرده است که این تغییر نام در آینده‌ی نزدیک انجام خواهد شد و بدون تغییر در محتوا و کارکرد قبلی، به انجام وظیفه خواهد پرداخت، یعنی تمامی محتوای دیجیتالی که در حساب‌کاربری کاربران ذخیره شده بود، از طریق سرویس وان‌درایو قابل دسترس خواهد بود. مایکروسافت OneDrive for Business را به‌عنوان شعار خود در نظر گرفته است.

لینک‌ دانلود ویدئو

ردموندی‌ها اجبارا به این تغییر نام تن داده است. مایکروسافت براساس شکایت انجام شده توسط یک کمپانی بریتانیایی با نام Sky Broadcasting Group مجبور به تغییر نام سرویس خود شده است. مایکروسافت این تغییر نام را در تمامی سرویس‌های تحت نام اسکای‌درایو اعمال خواهد کرد که شامل تصاویر، اسناد و محتویات دیگر است.

رایان‌گاوین در این مورد چنین اظهار نظر کرده است:

تغییر نامی چون اسکای‌درایو که بسیار نام محبوب و مناسبی بود، برای مایکروسافت نیز بسیار مشکل است. هنوز بازخورد این تغییر نامشخص است ولی گذر زمان این مورد را نشان خواهد داد.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات