پدفون E، محصولی بین پدفون اینفینی و مینی معرفی شد

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس پیش‌تر از آنچه انتظار می‌رفت، پدفون E را معرفی کرد که محصولی میان‌رده هیبریدی در کلاس تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌ها است. پدفون E که از مشخصات سخت‌افزاری نسبتا ضعیفی برخوردار است، بسیار شبیه به پدفون مینی، محصول دیگر هیبریدی ایسوس است.
تبلیغات

ایسوس در محصول خود از  تراشه‌ی چهارهسته‌ای اسنپ‌دراگون 400 با فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز، حافظه‌ی رم 1 گیگابایتی و صفحه‌ی نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 استفاده کرده است. این تلفن‌هوشمند به‌همراه اندروید 4.3 آبنبات‌پاستیلی عرضه خواهد شد. ایسوس یک دوربین 13 مگاپیکسلی را به‌همراه فلاش برای ثبت تصاویر در آن در نظر گرفته است. یک باتری 1,820 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز این محصول را تامین خواهد کرد.

داک تعبیه شده برای این محصول، در بردارنده‌ی صفحه‌ی نمایشی 10.1 اینچی با رزولوشن 720p است. همچنین ایسوس یک باتری 5,000 میلی‌آمپری را برای برای داک این محصول در نظر گرفته است. یک دوربین 1 مگاپیکسلی نیز در جلو برای انجام مکالمات ویدئویی تعبیه شده است.

تلفن‌هوشمند به تنهایی 126 گرم وزن دارد، در حالی داک تعبیه شده وزنی بالغ بر 526 گرم را درا است. ایسوس، پدفون E را در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه خواهد کرد.

ایسوس این محصول را با قیمتی برابر 560 دلار به بازار تایوان عرضه خواهد کرد که لقب ارزان‌ترین محصولات عرضه شده در سری پدفون را به خود اختصاص خواهد داد. داک در نظر گرفته شده برای این محصول فقط شامل باتری و یک صفحه‌ی نمایش است که بدون تلفن‌هوشمند هیچ کاربرد دیگری ندارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات