تلفن اندرویدی نورمندی نوکیا با امکان دسترسی به گوگل پلی در یک خرده‌فروشی ویتنامی مشاهده شد

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد گوشی اندرویدی نوکیا هر روز بیشتر به واقعیت بدل شده و راه خود را به بازار باز می‌کند. به تازگی نورمندی نوکیا در وب‌سایت بزرگترین خرده فروشی آنلاین ویتنام مشاهده شده است که در آن ادعا می‌شود این دستگاه به گوگل پلی نیز دسترسی دارد.
تبلیغات

 اطلاعات بدست آمده از این خرده‌فروشی، مشخصات قبلی شایعه شده در مورد این دستگاه را تایید می‌نماید که شامل صفحه نمایش 4 اینچی FWVGA 480×854، دوربین 5 مگاپیکسل، پردازنده‌ی دو هسته‌ای 1 گیگاهرتز، 512 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه‌ی داخلی می‌شود. بطور غیر منتظره‌ای در این خرده‌فروشی اعلام شده است که این دستگاه دو سیم‌کارته، دسترسی کامل به گوگل پلی، یوتوب، گوگل Now و دیگر سرویس‌های گوگل را داراست اما همچنان این احتمال وجود دارد که گرداننده‌ی وب‌سایت تنها مشخصات کلی هر اسمارت فون اندرویدی را برای این دستگاه نیز بدون توجه به صحت آن‌ها کپی کرده باشد.

Screenshot from 2014-01-27 145433
Screenshot from 2014-01-27 145459

آنچه در مورد خصوصیات این دستگاه جالب توجه است، آن است که با توجه به این توان سخت‌افزاری، ویندوز فون اجرای روان‌تری را ارائه خواهد کرد تا اندروید. بنابراین این دستگاه یا پاسخی است به تقاضای موجود برای اندروید یا رویکرد جدیدی برای ارائه‌ی دستگاه‌های ارزان قیمت توسط نوکیا. شاید فنلاندی‌ها مایل نبوده‌اند دستگاه‌های ویندوز فون خود را با قیمت ارزان‌تر از لومیا 520 عرضه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات