مدیر بازاریابی انویدیا وقتی در حال نجات شخص دیگری بود توسط قطار کشته شد

یک‌شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۳
مطالعه 1 دقیقه
فلیپ اسکولز، مدیر بازاریابی انویدیا، وقتی که در تلاش برای نجات جان شخص دیگری بوده، با قطار برخورد کرده و جان خود را از دست داده است. شخصی که فلیپ برای نجات جان اون اقدام نمود، از این ماجرا جان سالم به‌در برد اما او نیز آسیب جدی دیده است.
تبلیغات

مدیر بازاریابی انویدیا، هفته گذشته به دلیل برخورد با ترن در ایستگاه مترو سانتا کلارا کالیفورنیا جان خود را از دست داد. او در تلاش برای نجات جان فردی که بر روی ریل گیر کرده بود، جان خود را از دست داد. قطار به هر دو این اشخاص برخورد نموده و به موجب آن اسکولز جان خود را از دست داد، ولی شخص دیگر هنوز زنده است. او قادر به صحبت کردن نیست تا دلیل این حادثه مشخص شود.

همسر اسکولز به مرکوری‌نیوز گفته است که آن شخص در تلاش برای خارج شدن از ریل بوده و اسکولز نیز برای کمک به او اقدام کرده است.

براساس تصاویری که ویدیوهای مدار بسته ثبت کرده‌اند، اسکولز پیش از اقدام به کمک به شخص، با او صحبت کرده است. زمانی که او اقدام به کمک به شخص می‌کند، قطار با سرعت حدود ۱۱۰ کیلومتر در ساعت وارد ایستگاه می‌شود و به هر دو آن‌ها برخورد می‌کند.

کریس کالاکوسکی، یکی از بنیان‌گذاران انویدیا در این باره اظهار نظر نموده و علاوه بر ارج نهادن به اقدام اسکولز، او را یک قهرمان خطاب کرده که نامش در کتاب خاطرات کریس ثبت خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات