تبلت هیبریدی اندروید، ویندوزی TransformerBook Trio با قیمت ۳.۸ میلیون تومان وارد بازار کشور شد

یک‌شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
هم تبلت هم لپ تاپ را به همراه دو سیستم‌عامل ویندوز و اندروید در کنار هم می‌خواهید؟ تبلت تبدیل‌شدنی Book Trio ایسوس با همین قابلیت وارد ایران شد.
تبلیغات

جدیدترین ترنسفورمربوک ایسوس با نام Trio که نوت بوک، تبلت و رایانه شخصی را در یک دستگاه جا ارایه داده است با گارانتی آوات روانه بازار ایران شد. Transformer Book Trio یا TX201LA جزو محصولات خلاق و شگفت انگیز دنیای فناوری به حساب می آید که چندی پیش در IFA توسط ایسوس رونمایی گردید.

این دستگاه که مبتنی بر دو سیستم عامل اندروید و ویندوز ساخته شده در IFA 2013 برلین رسما رونمایی شد. همانطور که از نام Trio پیداست، این مدل در واقع یک محصول سه گانه هیبریدی است و شما با خرید آن، نوت بوک، تبلت و رایانه شخصی را یک جا در یک دستگاه دارید.

همچنین TX201LA، می تواند توسط یک کاربر به عنوان لپ تاپ استفاده شود و یا توسط دو کاربر به عنوان تبلت و رایانه رومیزی به صورت مجزا استفاده شود.

صفحه نمایش تبلت 11.6 اینچی Trio دارای رزولوشن Full HD بوده و پنل آن از نوع IPS با زاویه دید 178 درجه است. بخش تبلت این دستگاه که مجهز به سیستم عامل اندروید 4.2 است از پردازنده 1.6 گیگاهرتزی Z2560 اتم اینتل، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی eMMC بهره می‌برد.

به وسیله اسلات کارت حافظه میکرو SD ظرفیت ذخیره‌سازی تبلت تا 64 گیگابایت افزایش می‌یابد. همچنین دوربین 5 مگاپیکسلی و دوربین 720p در جلو از دیگر ویژگی های این تبلت است. Trio تنها 9.7 میلی متر ضخامت و 700 گرم وزن دارد که این میزان برای یک تبلت 11.6 اینچی بسیار عالی به نظر می رسد.

Asus-TransformerBook-Trio-TX201LA

اما داک کیبورد TX201LA خود یک رایانه شخصی مجزا است و شما می توانید با اتصال آن به یک مانیتور به صورت مجزا از آن استفاده کنید. حال با قرار دادن تبلت روی داک کیبورد شما یک نوت بوک مبتنی بر ویندوز 8در اخیتار دارید. درون داک کیبورد یک پردازنده نسل چهارم CPU اینتل مدل Core i7-4500U به همراه 4 گیگابایت رم و 500 گیگابایت فضای ذخیره سازی HDD به کار رفته است. همچنین دو پورت USB 3.0 و یک پورت صفحه نمایش و HDMI از دیگر مشخصات داک Trio است. داک کیبورد این دستگاه نیز نزدیک به یک کیلوگرم وزن دارد.

زمانی که تبلت روی داک قرار می گیرید شما در یک چشم به هم زدن و با فشار دادن یک دکمه روی کیبورد می توانید از سیستم عامل ویندوز به اندروید و یا برعکس سوئیچ کنید. تبادل اطلاعات و داده ها نیز بین دو سیستم عامل با یک رابط کاربری که توسط خود ایسوس طراحی شده به راحتی امکان پذیر است.

از دیگر مشخصات Trio می توان به فناوری SonicMaster ایسوس به همراه اسپیکر استریو، کیبورد راحت با نور پس زمینه و تاج پد تمام لمسی اشاره کرد.

گفتنی است TX201LA که تا کنون جوایز زیادی چون GOOD DESIGN AWARD 2013، 2014 CES Innovations را از آن خود کرده است در حالت اندروید تا 13 ساعت و در حالت ویندوز تا 5 ساعت شارژ نگه می دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات