آیا شاهد استفاده از الگوی طراحی آیفون 5C در محصول میان‌رده‌ی اچ‌تی‌سی خواهیم بود؟

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
به‌نظر می‌رسد کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی برای مدل دیزایر که یک تلفن‌هوشمند میان‌رده‌ است و تصاویر منتسب به آن را در ادامه مشاهده می‌کنید، از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون کوالکام استفاده نخواهد کرد. گویا این کمپانی تایوانی در نظر دارد تا از تراشه‌ی 8 هسته‌ای ساخته‌ی مدیاتک در محصول خود استفاده کند.
تبلیغات

از دیگر نکات جالب توجه در مورد این تلفن‌هوشمند، استفاده از رنگ‌های متنوع برای آن است که شامل آبی، زرد، قرمز و نارنجی است. ترکیب رنگ‌های مختلف در کنار طراحی باریک از جنس پلاستیک این تلفن‌هوشمند، ساختار آیفون 5C را در ذهن علاقمندان به فناوری تداعی می‌کند.

براساس اطلاعات منتشر شده در مورد این تلفن‌هوشمند که توسط وب‌سایت ePrice ارائه شده است، تلفن‌هوشمند میان‌رده‌ی اچ‌تی‌سی از تراشه‌ی 8 هسته‌ای مدیاتک به‌عنوان قلب پردازشی، صفحه‌ی نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720p، حافظه‌ی رم 1.5 گیگابایتی و 8 مگاپیکسل دوربین در پشت بهره می‌برد. لازم‌به‌ذکر است که این دوربین از وجود فلاش محروم است. همچنین اچ‌تی‌سی محصول خود را به‌همراه اندرید 4.3 و رابط کاربری Sense 5.5 به بازار عرضه خواهد کرد. به‌نظر می رسد این تلفن‌هوشمند با قیمتی برابر 330 دلار در بازار چین به فروش خواهد رسید، هرچند اطلاعات رسمی در این مورد منتشر نشده است. به‌احتمال فراوان، اچ‌تی‌سی این تلفن‌هوشمند را در کنفرانس بین‌المللی موبایل بارسلونا معرفی خواهد کرد.

HTCInt

این اولین باری نیست که اطلاعاتی از یک تلفن‌هوشمند مجهز به تراشه‌های مدیاتک منتشر می‌شود. مطمئنا استفاده از تراشه‌های این کمپانی در محصولات اچ‌تی‌سی به نفع کمپانی تایوانی است که در نظر دارد محصولات خود را در بازار چین و جنوب‌غربی آسیا به بازار عرضه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات