حافظه‌های فلش Q Zoo، مجموعه باغ وحشی اپیسر برای ابزارهای هوشمند

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی Apacer که در زمینه تولید انواع مختلف حافظه فعال است، مجموعه جدیدی از حافظه‌های فلش مخصوص تبلت و گوشی‌های هوشمند خود را در سری Q Zoo معرفی نموده است. این سری شامل سه عضو خوک صورتی، خرس قهوه‌ای و ببر تیزرو است که با داشتن رنگ‌های متنوع و طراحی جالب وسیله هوشمند شما را متحول خواهد کرد. این نوع از حافظه‌ها روی انواع دستگاه‌ها با قابلیت پشتیبانی USB OTG قابل‌استفاده هستند و در ظرفیت 8، 16 و 32 گیگابایت تولید شده‌اند.
تبلیغات

استفاده از این وسیله ذخیره‌سازی در دور‌همی‌های دوستانه و خانوادگی و برای انتقال فایل‌های حجیم تصویری می‌تواند بسیار کارآمد باشد. این‌بار به‌جای همراه داشتن یک لپ‌تاپ می‌توانید از تبلت یا گوشی هوشمند خود استفاده کرده و به کمک حافظه‌های سری Q Zoo و با سرعتی بالا به انتقال اطلاعات بپردازید. اتصال سه عضو Q Zoo به گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها می‌تواند شخصیت تازه‌ای به آنها ببخشد و آنها را از محصولاتی تکراری و روزمره به ابزارهایی کاربردی و نو تبدیل کند.

apacer zoo

حافظه‌های فلش Q Zoo تنها هفت گرم وزن داشته و دارای بدنه‌ای پلاستیکی مقاوم و سازگار با محیط زیست هستند. روکش بدنه نرم بوده و حس خوبی از لمس و کار با آن به کاربر منتقل می‌گردد. یک مبدل microUSB به USB نیز به همراه این محصول ارائه می‌شود تا بتوانید همچون یک حافظه فلش معمولی آن را به کامپیوتر متصل کرده و فایل‌ها را روی آن منتقل کنید. عملکرد حافظه‌های سری Q Zoo در زمان اتصال به کامپیوتر، همچون یک حافظه فلش USB 2.0 پرسرعت است و می‌توان با حداکثر سرعت 30 مگابایت در ثانیه اطلاعات را از آن خواند و با سرعت 15 مگابایت در ثانیه اطلاعات را روی آن کپی کرد. این مساله باعث می‌شود تا این محصولات نه تنها در گوشی‌های موبایل بلکه در زمان انتقال فایل از کامپیوتر و لپ‌تاپ نیز بسیار سریع عمل کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات