سیاست سامسونگ در سال آتی ارائه‌ی محصولاتی با ابعاد بزرگ نمایشگر و اعمال بهبودهایی در کارکرد ابزارها است

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
در کنفرانس مربوط به گزارش مالی سه‌ماهه‌ی چهارم سال گذشته‌ی میلادی که با حضور متخصصان سامسونگ برگزار شد، این افراد سال پیش رو را همراه با عرضه‌ی ابزار‌های بیشتری با صفحه‌ی نمایش بزرگ‌تر عنوان کردند.
تبلیغات

در حوزه‌ی تلفن‌های‌هوشمند، فبلت‌های دیگری نیز با اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش 5 تا 6 اینچ در راه است، که به‌نظر می‌رسد گلکسی‌نوت 3 لایت از اولین نمونه‌هایی است که با صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچ، تراشه‌ی شش هسته‌ای اگزینوس . قلم S-Pen به بازار عرضه خواهد شد. هیونجون‌کیم، قائم‌مقام بخش موبایل کمپانی سامسونگ در مورد تلفن‌های‌هوشمند با صفحه‌ی نمایش بزرگ این چنین اظهار نظر کرده است:

تلفن‌های‌هوشمند با صفحه‌ی نمایش بزرگ که با عنوان فبلت در بازار عرضه شده‌اند، توسط کمپانی سامسونگ در سال 2011 به بازار معرفی گشت. می‌توان سامسونگ را به‌عنوان رهبر تولید این کلاس از تلفن‌های‌هوشمند عنوان کرد که نشانه‌ی آن فروش بیشتر نسل‌های جدید این محصولات نسبت به نسخه‌های پیشین است. این نشان از نیاز بازار به فبلت‌ها و پرچمدار بودن سامسونگ در این حوزه دارد.

سامسونگ در مورد تبلت‌ها نیز نگرش مشابهی دارد. این کمپانی در نظر دارد تا در سال جاری میلادی تبلت‌هایی با سایز بزرگ را به بازار عرضه کند. مطمئنا سامسونگ با تولید گلکسی‌نوت‌پرو 12 اینچی راضی نشده و در نظر دارد تا نمونه‌هایی 20 اینچ نیز تولید کند. این محصولات مطمئنا دربردارنده‌ی صفحه‌‌های‌نمایشی با رزولوشن بالا خواهد بود که این مورد نیز مستلزم استفاده از مشخصات سخت‌افزاری قوی‌تری است. سامسونگ در نظر دارد تا محصولات جدیدی را در این حوزه به بازار عرضه کند.

کیم همچنین اعلام کرد سامسونگ تلاش‌هایی را در جهت بهبود حساسیت صفحه‌ی نمایش در ابزار‌های با سایز بالا انجام داده است که می‌توان به ویژگی‌هایی چون Multi Hover و Multi Window اشاره کرد. همچنبن نباید ویژگی‌های جدید S-Pen را نیز از یاد برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات