معرفی باریک‌ترین پلی‌استیشن در مراسمی که دهم بهمن ماه در لندن برگزار خواهد شد

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اخیراً دعوت‌نامه‌های مبهم ارسال شده برای دعوت از حضار به مراسم رونمایی یا نمایش قابلیت‌های جدید ابزار‌ها در دنیای آی‌تی، سرنخ‌های مناسب و در واقع روشنی را در اختیار رسانه‌ها قرار داده است. با استفاده از این تیزر‌ها می‌توان براساس گمانه‌زنی ها و شایعات موجود، ابزار‌ها یا اتفاقاتی را که قرار است در این مراسم رونمایی شوند را پیش‌بینی کرد. امید است عکس مربوط به دعوت‌نامه‌ی سونی که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، نیز گویای اتفاقات خوشایندی برای دنیای آی‌تی و طرفداران بازی‌های رایانه‌ای باشد.
تبلیغات

براساس شنیده‌ها، این مراسم برای معرفی باریک‌ترین پلی ‌استیشن موجود برای روزنامه‌نگاران و علاقمندان به ضنعت بازی در بریتانیا است؛ اما خبری از قطعیت ظهور یک ابزار جدید در این مراسم نیست که می‌توان براساس آن به این نتیجه رسید که سونی در این مراسم پرده از PlayStation Vita TV پرده خواهد برداشت که می‌توان آن را مدل جدیدی از Vita عنوان کرد. این ابزار تنها 13.6 میلی‌متر ضخامت داشته و فعلا در بازار ژاپن عرضه شده است؛ از این‌رو معرفی آن در بازار‌های آسیایی یا سایر بازار‌های موجود را می‌توان به‌عنوان یک اتفاق بزرگ در نظر گرفت.

احتمال دیگری که ممکن است در این مراسم رخ دهد، معرفی نسخه ی باریک‌تر کنسول بازی دستی پلی‌استیشن ویتا است. آخرین نسخه از این کنسول نیز در بازار ژاپن، به‌همراه صفحه‌ی نمایش LCD و عمرباتری بالاتری، با 15 میلی‌متر ضخامت موجود است که 20 درصد از نسخه‌ی موجود در بازار بریتانیا باریک‌تر است.

درهرحال باید منتظر این مراسم باشیم که در دهم بهمن ماه در لندن برگزار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات