ال‌جی از سنسور اثرانگشت در تمامی محصولات پرچمدار 2014 خود استفاده خواهد کرد

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا، گزارش‌های متعددی در مورد استفاده از حس‌گر عنبیه (iris) در پرچمداران سامسونگ و ال‌جی منتشر شده است که حکایت از استفاده از این حس‌گر به‌جای سنسور اثر انگشت‌خوان دارد، سنسوری که در پرچمدار اپل نیز تعبیه شده است. اما گویا ال‌جی تصمیم دیگری دارد که در ادامه مطلب به آن می‌پردازیم.
تبلیغات

انتشار اخباری در مورد استفاده از حس‌گر اثر انگشت در پرچمدار بعدی ال‌جی، جی 3 تمامی گمانه‌های مطرح شده را زیر سوال برده است.

این گزارش که در ETNews کره‌ی جنوبی منتشر شده است، به این نکته اشاره کرده که G3 تنها ابزاری نیست که ال‌جی در آن از حس‌گر اثرانگشت بهره خواهد برد. براساس گزارش‌های واصله، ال‌جی در نظر دارد تا در جی‌پرو 2 نیز از وجود حس‌گر اثرانگشت بهره بگیرد. هم‌اکنون شایعات زیادی در مورد جی‌پرو 2 مطرح شده است که از جمله‌ی آن می‌توان به مشخصات سخت‌افزاری آن اشاره کرد. این تلفن‌هوشمند دارای صفحه‌ی نمایشی 5.9 اینچی با رزولوشن 1,440 در 2,560 است که احتمالا در کنگره جهانی موبایل بارسلونا معرفی خواهد شد.

اما سوال اصلی در این باره آن است که ال جی به چه شکل از سنسور اثر انگشت خوان در تلفن‌های آینده خود بهره خواهد برد؟ آیا آن را با دکمه پاور پشت گوشی یکپارچه خواهد کرد یا صفحه نمایش نقش اسکنر اثر انگشت را ایفا خواهد کرد؟ قبل از عرضه‌ی آیفون 5S نیز شاهد خضور سنسور اثر انگشت در ابزارهای هوشمند دیگری بودیم که به‌دلیل عدم کارکرد مناسب یا تعبیه در محل‌های نامناسب، کاربرد خاصی را برای کاربران نداشت.

به این ترتیب، شواهد نشان می‌دهند که بسیاری از تلفن‌های هوشمند امسال به سنسور اثر انگشت خوان تجهیز شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات