هوآوی یک تبلت میان‌رده‌ی دیگر با نام MediaPad 7 Youth2 معرفی کرد

سه‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
درست است که این هم یک تبلت میان رده‌ی دیگر است؛ اما طلایی که هست! هوآوی آخرین تبلت اندرویدی خود را با اسم عجیب MediaPad 7 Youth2 معرفی کرد (Youth به معنی جوانان است). از آن‌جا که این دستگاه با رنگ مورد‌علاقه‌ی همه در این روزها عرضه می‌شود، توانسته است خود را از دیگر میان رده‌ها متمایز کند.
تبلیغات

 جدا از نام، هیچ چیز خاصی در این تبلت در ارتباط با جوانان وجود ندارد. این دستگاه از یک صفحه‌نمایش به ظاهر متوسط با رزولوشن 1024 در 600 بهره می‌برد که یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی و 1 گیگابایت رم سایر مشخصات اصلی آن را تشکیل می‌دهند. حافظه‌ی داخلی این تبلت تنها 4 گیگابایت بوده که البته می‌توان از طریق درگاه microSD موجود، آن را ارتقاء داد. در بخش نرم‌افزاری نیز این تبلت از نسخه 4.3 اندروید آبنبات پاستیلی قدرت می‌گیرد که رابط کاربری خود هوآوی، یعنی Emotion UI بر روی آن قرار گرفته است. همچنین یک دوربین 3 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین جلو 0.3 مگاپیکسلی نیز این تبلت را همراهی می‌کنند.

نکته‌ی قابل ذکر دیگر در مورد این تبلت 7 اینچی آن است که این دستگاه از قابلیت مکالمه نیز برخوردار است. برخلاف محصولات سری Fonepad ایسوس، MediaPad 7 از یک گوشی حقیقی برخوردار نیست؛ اما با پشتیبانی از اتصال HSPA؛ کارایی یک گوشی را بخوبی برآورده خواهد کرد. هنوز صحبتی در مورد زمان عرضه و نیز قیمت این دستگاه نشده است؛ ولی می‌توان انتظار داشت که این تبلت نیز در سطح متوسط قیمت‌گذاری شود. با این حال باز هم باید انتظار فروش سختی را برای این تبلت جدید هوآوی داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات