تلفن‌هوشمند منتسب به اکسپریا Z2 در کنار اکسپریا Z1 ظاهر شد

سه‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
این روز‌ها شاهد انتشار شایعات و همچنین اخبار متفاوتی در حوزه‌ی تلفن‌های‌هوشمند سونی هستیم. سونی در حال ارائه‌ی طیف جدیدی از محصولات خود است که در نمایشگاه CES 2014 ‌نمونه‌هایی از آن را شاهد بودیم. اما روزهای اخیر انتشار اخبار در مورد تلفن Sirius یا D6503 که منتسب به پرچمدار بعدی سونی است، جان گرفته است. با ما همراه باشید تا نگاهی به تصاویر D6503 در کنار اکسپریا Z1 داشته باشیم.
تبلیغات

این کمپانی در نمایشگاه CES 2014 از تلفن‌هوشمند اکسپریا Z1 کامپکت و اکسپریا Z1S رونمایی کرد. اما گویا سونی درصدد قبضه کردن سهم بزرگی از بازار تلفن‌های‌هوشمند است، چراکه اخیرا تصاویری از یک تلفن‌هوشمند سونی با کد D6503 منتسب به اکسپریا Z2، منتشر شده است. همچنین محیط کاربری این تلفن‌هوشمند نیز در امان نمانده و بامداد امروز نیز تصاویری از آن در زومیت منتشر شد.

اخیرا مشخصات سخت‌افزاری این تلفن‌هوشمند نیز فاش شده که شامل صفحه‌ی نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080، تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 800 چهارهسته‌ای MSM8974AB است که پخش ویدئوهای 4K را نیز پشتیبانی می‌کند. ضمنا حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی، 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و اندروید 4.4.2 از جمله‌ی ویژگی‌های این تلفن‌هوشمند است.

SiriusInt1

امروز همچنین  تصاویری از این تلفن‌هوشمند در کنار اکسپریا Z1 منتشر شده است که برخی تفاوت‌های موجود در آن را به نمایش گذاشته است. همانطور که در این تصاویر نیز مشاهده می‌کنید، D6503 دارای صفحه‌ی نمایش بزرگ‌تری نسبت به اکسپریا Z1 است. به نظر می‌رسد که برخی از پورت‌ها و محل قرار گیری اسپیکرها در پرچم دار بعدی سونی تغییر کرده است.

SiriusInt2

شاید شاهد معرفی سونی D6503 یا Sirius یا سونی اکسپریا Z2 در کنگره جهانی موبایل بارسلونا باشیم. نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات