تصاویری از محیط کاربری اکسپریا Z2 منتشر شد [بروز شد]

سه‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
در روزهای اخیر تصویری از یک تلفن‌هوشمند سونی با کد D6503 منتشر شد که براساس گمانه‌زنی‌ها به نسل جدید پرچم‌دار سونی، اکسپریا Z2 متعلق است. عکس‌های منتشر شده در مطلب ذکر شده که در زومیت نیز منتشر شد، گویای جلوه‌ی ظاهری و فیزیک این تلفن‌هوشمند بود؛ در حالی که تصاویر جدید، نشان‌دهنده‌ی رابط‌گرافیکی کاربر این پرچم‌دار است.
تبلیغات

تصاویرجدید منتشر شده از محیط کاربری سونی، علاوه بر نمایان ساختن طراحی داخلی و رابط‌گرافیکی کاربر اکسپریا Z2، برخی از مشخصات سخت‌افزاری این تلفن‌هوشمند را نیز تأیید می‌کند.

xperia new ui 02

برای مثال می‌توان از وجود تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 800، دوربین 20.7 مگاپیکسلی و 3 گیگابایت حافظه‌ی رم که شایعات نیز خبر استفاده از آن‌ها را داده بودند، اطمینان حاصل کرد. با وجود کلید‌های موجود در قسمت تحتانی صفحه‌‌نمایش، می‌توان سایز صفحه‌‌نمایش را کمی حدس زد. به‌نظر می‌رسد سونی در نسل جدید پرچم‌دار خود از یک صفحه‌ی نمایش 5.2 اینچی استفاده خواهد کرد؛ اما نکته‌ی منفی یا به‌بیان دیگر کمی ناامیدکننده، وجود رزولوشن 1080p است؛ در حالی که شایعات حکایت از رزولوشن 2560 در 1440 داده بود. اما بازهم نمی‌توان این رزولوشن را گزینه‌ی نهایی برای عرضه در نظر داشت. شاید زمان معرفی شاهد تغییراتی در این تلفن‌هوشمند باشیم.

xperia new ui 01

هرچند در D6503 از اندروید آبنبات‌پاستیلی استفاده شده است؛ اما انتظار می‌رود تا در زمان عرضه، شاهد اندروید کیت‌کت باشیم. با توجه به استفاده از اندروید کیت‌کت، مطمئناً باید شاهد تغییرات اندکی در رابط گرافیکی کاربر باشیم. به‌نظر می‌رسد این تلفن‌هوشمند، در کنفرانس بین‌المللی موبایل بارسلونا عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات