تصاویر فاش شده خبر از استفاده از Magazine UX در تلفن‌‌های‌هوشمند سامسونگ دارد

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۵
مطالعه 1 دقیقه
یکی از مسائلی که توجه بسیاری از افراد را در نمایشگاه CES 2014 به خود جلب کرد، معرفی نسل جدید تبلت‌های سامسونگ بود. اما نکته‌ی مهم‌تر، پرده‌بردای از رابط گرافیکی کاربر جدید سامسونگ بود که تفاوت بسیاری را نسبت به نسخه‌ی پیشین به خود دیده بود.
تبلیغات

در ابتدا گمان می‌رفت که Magazine UX فقط برای تبلت‌های این کمپانی کره‌ای در نظر گرفته شده است، اما با انتشاز تصاویری غیر‌رسمی از محیط‌کاربری یک تلفن‌هوشمند با رابط‌گرافیکی جدید خبر از استفاده از آن در تلفن‌های‌هوشمند آتی سامسونگ نیز داده است.

این تصاویر توسط افشا‌کننده‌ی نام‌آشنای EVLeaks در فضای وب منتشر شده است. همانطور که در تبلت‌های این کمپانی نیز مشاهده کردید، ساختار جدید مورد استفاده در رابط‌کاربری این تبلت‌ها بسیار شبیه به فلیپ‌بورد و همچنین مترو ویندوز فون است. گویا سامسونگ به این نتیجه رسیده است که رابط کاربری جدید بسیار کاربردی‌تر از نسخه‌ی پیشین است.

هنوز به‌طور قطع نمی‌توان در مورد بکارگیری رابط‌گرافیکی جدید در تلفن‌های‌هوشمند اظهار نظر کرد. شاید سامسونگ فعلا در حال آزمایش این محصول روی تلفن‌های‌هوشمند است تا سهولت استفاده و کاربردی بودن آن را تست کند. مطمئنا سامسونگ به این نتیجه رسیده است که باید ظاهر رابط‌کاربری تلفن‌های‌هوشمند خود را تغییر دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات