تلفن Xperia Z2 با صفحه نمایش 5.2 اینچ و بدنه باریک ظاهر شد

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
سونی یکی از شرکت‌هایی که در حفظ اسرار محصولات خود قبل از معرفی رسمی، بسیار کوشا است! شرکتی که کمتر پیش می‌آید تا خبری از محصولات آن، قبل از معرفی رسمی به بیرون درز پیدا کند. اما اکنون تصاویر و اطلاعات یکی دیگر از تلفن‌های هوشمند سونی با نام رمز D6503 به بیرون درز کرده. با ما برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه این مطلب همراه شوید.
تبلیغات

تلفن جدید  سونی که به احتمال زیاد نسخه‌ای تازه‌ای از Xperia Z1 و شاید با نام اکسپریا Z2 باشد، با نام رمز D6503 شناخته می‌شود. تلفنی که به لحاظ ظاهری، اندازه‌ای نزدیک به تلفن‌های 5 اینچی دارد. آنطور که در تصاویر نیز پیداست، چراغ  LED، محل قرار گیری سیم‌کارت و درگاه ورودی میکرو یو اس بی در گوشه‌های سمت راست و چپ این تلفن به چشم می‌خورند. 

یکی از کاربران انجمن XDA اعلام نموده که این تلفن مجهز به صفحه نمایش ۵.۲ اینچ و اندروید ۴.۳ به همراه نسخه جدید رابط کاربری سونی است. پیش از این نیز شایعه شده بود که اکسپریا Z2 به صفحه نمایش ۵.۲ اینچ با رزولوشن QHD یا ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی منتسب به این تلفن می‌توان به دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسل و باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. 

هنوز خبر موثقی از اینکه این تلفن هوشمند، یک محصول واقعی از برنامه‌های آتی سونی است یا خیر در دست نیست. حتی هیچ اطلاعات تاییده شده‌ای نیز از مشخصات سخت‌افزاری آن وجود دارد. به هر صورت باید منتظر باشیم تا ببینیم که آیا سونی قصد ندارد در سال 2014 تلفنی با طراحی تازه به بازار رقابت عرضه کند؟ آیا همان طراحی سال گذشته، قرار است پرچم‌دار نسل بعدی سونی را شکل دهد؟‌ هر چند تمامی این سئوال‌ها دور از ذهن بنظر می‌رسند، اما احتمالا پرچمدار بعدی سونی در کنگره جهانی موبایل رونمایی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات