فبلت Slate6 VoiceTab و تبلت Slate7 VoiceTab بزودی توسط اچ‌پی ارائه می‌شوند

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ما از قبل اطلاع داریم که اچ‌پی در حال کار بر روی فبلت و تبلت اختصاصی خود بوده است و امروز، این کمپانی بطور رسمی وجود این دو دستگاه جدید را تأیید کرد. دستگاه اول یک فبلت است که Slate6 VoiceTab نام گرفته و دومی نیز یک تبلت 7 اینچی است که با نام Slate7 VoiceTab معرفی شده و عرضه خواهد شد.
تبلیغات

 همان‌گونه که از نام این دو دستگاه بر می‌آید، هر دو از قابلیت تماس تلفنی نیز برخوردارند. Slate VoiceTabهای اچ‌پی از پردازنده‌ای چهار هسته‌ای قدرت می‌گیرند که طبق گفته‌ی این شرکت، امکان مولتی‌تسک بودن را بدون چشم‌پوشی از بازدهی و کارایی، برای شما فراهم می‌آورد.

انتظار می‌رود Slate6 و Slate7 به ترتیب با صفحه‌نمایش 6 و 7 اینچی ارائه شوند و بر طبق شایعات، اندروید 4.2.2 آبنبات پاستیلی را اجرا کنند؛ ولی مشخصات سخت‌افزاری رسمی هر دو دستگاه در حال حاضر نامعلوم است.

ht-slate7voicetab

شایعات قبلی حکایت از این داشتند که فبلت 6 اینچی اچ‌پی، با قیمت زیر 250 دلار عرضه خواهد شد و گفته شده بود که مدل هفت اینچی این دستگاه، با قیمت به‌صرفه‌تر 199 دلار برچسب خواهد خورد. انتظار می‌رود HP Slate 6 VoiceTab و HP Slate 7 VoiceTab، در ماه آینده فروش خود را در کشور هند آغاز کنند.

ما منتظر دریافت جزئیات بیشتری در مورد این دو دستگاه زیبا و خوش‌قیمت هستیم و به محض دریافت اطلاعات بیشتر، شما کاربران گرامی را آگاه خواهیم کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات