Revolution، گوشی هوشمند با قابلیت اجرای اندروید و Firefox OS در کنار هم

پنج‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۹
مطالعه 1 دقیقه
اولین تصاویر Geeksphone Revolution، که اسمارت‌فونی با قابلیت بوت دوگانه‌ی دو سیستم‌عامل اندروید و فایرفاکس است در فضای مجازی یافت شد. این گوشی هوشمند که توسط MobileGeeks تصاویر منتسب به آن منتشر شده است طراحی مشابه با Keon و Peak دارد که دو گوشی فایرفاکسی مختص توسعه‌دهندگان بوده‌اند که توسط همین شرکت سال پیش عرضه شدند.
تبلیغات

 پیش‌تر در مطلبی شما خوانندگان عزیز زومیت را با این گوشی آشنا کرده بودیم و اکنون تصویر این دستگاه را نیز در اختیار داریم. لوگوی این استارت‌آپ اسپانیایی به وضوح در قسمت بالایی صفحه‌نمایش دستگاه قابل مشاهده است که با همراهی یک حلقه‌ی مسطح و دو نقطه، که بعنوان کلید در قسمت پایین دستگاه قرار گرفته‌اند، ظاهر جلوی دستگاه را کامل می‌کند. Geeksphone تایید کرده است که این تصاویر معتبر هستند.

این دستگاه که اولین شایعات آن از نوامبر سال گذشته آغاز شده بود مجهز به صفحه‌نمایشی 4.7 اینچی از نوع IPS و با رزولوشن qHD می‌باشد که از یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای 1.6 گیگاهرتزی Intel Atom Z2560 بهره می‌برد. این شرکت به دنبال مشکلاتی که در عرضه و تامین دستگاه Peak+ یعنی آخرین مدل فایرفاکسی خود در چین داشت، Revolution را جایگزین تمامی پیش‌سفارشات دستگاه مذکور می‌نماید.

مسلما توسعه‌دهندگان و علاقمندان زیادی در مقابل پیشنهاد یک گوشی‌هوشمند سطح بالا که قادر است هر دو سیستم‌عامل اندروید و فایرفاکس را بخوبی به اجرا درآورد وسوسه خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات