Acer Tab 7 تبلت ارزان قیمت با اندروید آبنبات پاستیلی

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
محصولی که در تصویر مشاهده می‌کنید، متعلق به تبلت جدید ارزان قیمت کمپانی تایوانی ایسر است که از صفحه نمایشی 7 اینچی بهره می‌برد. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به مشخصات این تبلت خوش قیمت.
تبلیغات

 Acer Tab 7 از نظر قیمت حتی از Iconia A1-830 که در CES 2014 رونمایی شد هم ارزان‌تر است که با قیمت 149.9 دلار وارد قفسه فروشگاه‌ها خواهد شد. این تبلت که در چین رونمایی شده است با ضخامت 9.9 میلی‌متری خود به میزان کمی نازک‌تر از  Iconia A1-830 بوده و همچنین به صفحه‌نمایشی هفت اینچی مجهز شده است. رزولوشن صفحه نمایش هفت اینچی این دستگاه 600 در 1024 پیکسل است. این تبلت جدید اندروید 4.2 آبنبات پاستیلی را اجرا می‌نماید و 289 گرم وزن دارد. طراحی این دستگاه با توجه به قیمت به صرفه‌ای که دارد مناسب و جذاب به نظر می‌رسد.

سایر ویژگی‌های Acer Tab 7 شامل: یک پردازنده ظاهرا قدیمی دو هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی براساس معماری Arm Cortex-A9 است که احتمالا توسط مدیاتک تولید شده است. از دیگر مشخصات فنی تبلت 7 اینچی ارزان قیمت ایسر می‌توان به 1 گیگابایت حافظه رم، دوربین پشتی 1.9 مگاپیکسلی، دوربین جلویی VGA و درگاه  microSD برای افزایش حافظه ذخیره سازی، Micro HDMI و Micro USB به همراه Wi-Fi 802.11 b/g/n، بلوتوث، حافظه داخلی 8 گیگابایت و در نهایت باتری 3000 میلی آمپری اشاره کرد.

خرده‌فروشی چینی JD در حال حاضر این دستگاه را به قیمت 99 دلار به فروش می‌رساند. مطمئن نیستیم که Acer Tab 7 به دیگر بازارها هم وارد خواهد شد یا خیر ولی احتمال چنین موضوعی قوی است. تبلت‌های فوق ارزان اندرویدی از کمپانی‌های شناخته شده در حال باز کردن جای خود در بازار هستند. احتمال می‌رود سامسونگ نیز در آینده نزدیک Galaxy Tab 3 Lite را با قیمت 130 دلار ارائه نماید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات