به نظر می‌رسد Samsung GT-I9405، یک گلکسی جدید 5.5 اینچی خواهد بود

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
اخیراٌ نشانه‌هایی از یک گوشی دیگر از سری گلکسی سامسونگ با نام Samsung GT-I9405 بدست آمده است. البته متأسفانه این افشا از طریق یک تصویر درز نکرده و در حقیقت نام و نشان این مدل، از یک وب‌سایت هندی، مربوط به پیگیری واردات و صادرات به دست آمده است. بر اساس لیست این وب‌سایت، Samsung GT-I9405 یک گوشی هوشمند تک سیم‌کارته با صفحه نمایشی 5.5 اینچی است.
تبلیغات

 بر اساس این لیست، این گوشی چند روز پیش (10 ژانویه) با اهداف تست و ارزشیابی به کشور هند وارد شده است. پیش از آنکه حتی فکر آن به ذهن‌تان خطور کند، لازم است این مسأله را روشن کنیم که این گوشی Galaxy S5 نخواهد بود؛ چرا که شماره مدل آن از Galaxy s4 پایین تر است (GT-I9500 / GT-I9505). بعلاوه انتظار می‌رود پرچم‌دار بعدی سامسونگ با صفحه‌نمایش 5.25 اینچی ارائه شود؛ نه 5.5 اینچ. همچنین این دستگاه مرموز، نمی‌تواند یکی از اعضای خانواده Note نیز باشد؛ چرا که سری نوت، شماره مدل‌های کاملا متفاوتی نظیر N7100 ،N9000 و... را به خود اختصاص می‌دهند. بنابراین به نظر می‌رسد با یک گوشی هوشمند که فاصله میان Galaxy S III LTE با شماره مدل (GT-I9305) و Galaxy S 4 LTE به شماره مدل (GT-I9505) را پر می‌کند، مواجه هستیم.

New-Samsung-Galaxy-GT-i9405

لازم به ذکر است که این وب‌سایت پیش‌تر هم گوشی‌های هوشمندی را در لیست خود وارد کرده است که با وجود اینکه هنوز معرفی نشده بودند، ولی واقعی از آب در آمدند. برای نمونه Samsung Galaxy Note 3 Neo را به یاد آورید که پیش‌تر به آن پرداخته شده بود. بر این اساس احتمال دارد که بزودی جزئیات بیشتری از این گوشی جدید ارائه شود.

شاید سامسونگ تصمیم داشته باشد GT-I9405 را در کنار نوت نئو معرفی و ارائه کند. بطور قطع هرگونه اطلاعات جدیدی در این رابطه را در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار خواهیم داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات