شایعات حکایت از عرضه‌ی سرفیس 3 در تابستان سال آتی با تراشه‌‌ی تگرا K1 انویدیا دارند

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
یکی از افشاکنندگان نام آشنای محصولات مایکروسافت، برخی از برنامه‌های آتی ردموندی‌ها در مورد نسل بعدی تبلت این کمپانی با نام سرفیس 3 را افشا کرد. از جمله‌ی موارد افشا شده می‌توان به زمان عرضه‌ی آن که تابستان سال جاری است اشاره کرد. ضمنا براساس خبرهای منتشر شده، سرفیس 3، تراشه‌ی جدید انویدیا تگرا کی‌وان را به‌عنوان قلب تپنده مورد استفاده قرار خواهد داد.
تبلیغات

تراشه‌ی تگرا کی‌وان با 192 هسته‌ی پردازشی گرافیکی، برای این تبلت در نظر گرفته شده است که قرار است قبل از مرداد ماه معرفی شود.

MSFTNerd همچنین خبرهایی را نیز در مورد کار روی نسخه‌ی مینی سرفیس مطرح کرده است که مایکروسافت برای رقابت با سایر نسخه‌های اندرویدی و اپلی موجود در بازار عرضه خواهد کرد. با توجه به پشتیبانی ویندوزفون 8.1 از نسخه‌های 8 اینچی، زمزمه‌هایی مبنی بر تولید تبلت‌های مینی‌ ویندوزفونی توسط سایر تولیدکنندگان به گوش می‌رسد؛ هرچند می‌توان مایکروسافت را به‌عنوان پیشگام این حرکت عنوان کرد. وی همچنین سال 2014 را زمان عرضه‌ و عرض‌اندام مینی تبلت‌ها با قابلیت پشتیبانی از LTE عنوان کرده است. براساس آخرین شنیده‌ها، مینی‌سرفیس به‌همراه یک صفحه‌‌نمایش با رزولوشن 1080p و Air Gesture به بازار عرضه خواهد شد.

منابع دیگری نیز اخباری را در مورد پشتیبانی از قابلیت InstantGo پس از ارائه‌ی اولین بروزرسانی برای ویندوز 8.1 منتشر کرده‌اند که حکایت از فعال شدن این ویژگی در ابزارهای قابل‌حمل ویندوزی با تراشه‌‌های +BayTrail دارد؛ این قابلیت، منجر به اتصال دائم، بدون تاثیر زیادی در مصرف باتری خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات