اندروید 4.4 کیت‌کت به‌همراه رابط گرافیکی جدید برای گلکسی اس 4 عرضه خواهد شد [تکمیلی]

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
زمزمه‌های عرضه‌ی رسمی اندروید کیت‌کت برای گلکسی اس 4 سامسونگ به گوش می‌رسد. اما گویا عرضه‌ی نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل گوگل تنها تغییری نخواهد بود که گلکسی اس 4 به خود می‌بیند. همان‌طور که در گلکسی‌نوت‌پرو و گلکسی‌تب‌پرو مشاهده کردید، رابط گرافیکی سامسونگ دستخوش تغییراتی اساسی شده است که گویا سامسونگ گلکسی اس 4 را نیز از این تغییرات بی‌نصیب نخواهد گذاشت.
تبلیغات

تصاویری از محیط تلفن‌هوشمند سامسونگ با نام GT-I9505 که بنابر گفته‌ها همان گلکسی اس4 است، فاش شده که گویای استفاده ار اندروید 4.4 کیت‌کت به‌همراه نسخه‌‌ای از رابط گرافیکی تاچ‌ویز UX سامسونگ با طراحی تخت روی آن است. برخی از اپراتورهای مخابراتی اخباری را در مورد برنامه‌ی سامسونگ برای عرضه‌ی آخرین نسخه‌ی از اندروید برای گلکسی اس4 منتشر کرده‌اند که حکایت از انتشار آن تا انتهای ماه جاری میلادی دارد، اما همانطور که می‌توان از تصاویر استنباط کرد، فاصله‌ی کمی تا ارائه‌ی این نسخه باقی مانده است.

همانطور که در نگاه نزدیک زومیت به نسل‌ جدید تبلت‌های سامسونگ نیز مشاهده کردید، سامسونگ رابط کاربری جدیدی را با نام Magazine UX روی گلکسی‌تب‌های پرو قرار داده است. برخی از کارشناسان استفاده از این رابط کاربری جدید را در گلکسی اس5 و سایر تلفن‌های‌هوشمند سامسونگ تا انتهای سال جاری میلادی وعده داده‌اند. شاید گلکسی‌ اس4 نیز شانس استفاده از رابط کاربری جدید را به‌همراه اندروید 4.4 کیت‌کت که برای آن عرضه خواهد شد، داشته باشد.

تصویر منتشر شده، حاوی تصویری از بنچمارک انتوتو گلکسی اس 4 به‌همراه اندروید 4.4 کیت‌کت است.

تکمیلی شما می‌توانید اسکرین‌شات‌های مربوط به اندروید 4.4 در گلکسی اس 4 را در گالری زیر مشاهد نمایید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات