نتایج بنچمارک گلکسی‌تب‌پرو سامسونگ منتشر شد

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
مطمئنا نسل جدید گلکسی‌تب‌پروهای سامسونگ یکی از شاخص‌ترین محصولاتی بودند که در نمایشگاه CES 2014 امسال معرفی شدند. این تبلت‌ها در سه نسخه‌ی 12.2، 10.1 و 8.4 اینچی وارد بازار خواهند شد که در روزهای اخیر نیز نگاه نزدیک اختصاصی زومیت را برای گلکسی تب‌پرو 10.1 و گلکسی‌تب‌پرو 8.4 تقدیم حضور شما همراهان گرامی کردیم. در ادامه نگاهی به نتایج بنچمارک این تبلت‌ها خواهیم کرد.
تبلیغات

سامسونگ با ارائه این تبلت‌ها استاندارد ساخت تبلت‌های اندرویدی را یک قدم فراتر برده است که ماحصل آن تبلتی با قدرت پردازشی بالا در کنار صفحه‌ی نمایشی با رزولوشن 2,560 در 1,600 در هر سه نسخه است. امروز خبری در مورد بنچمارک این سه تبلت منتشر شد که شامل بنچمارک‌های Quadrant، AnTuTu و GFXBench است. نتایج بنچمارک تبلت‌های گلکسی‌تب‌پروهای سامسونگ با شماری از برترین محصولات موجود در بازار مقایسه شده است.

لازم به ذکر است که بنچمارک‌های مذکور با استفاده از نسخه‌های اولیه گلکسی‌تب پروها انجام شده است که تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 800 را در قلب خود دارند، از‌این‌رو احتمال دارد تا نسخه‌های عرضه شده به بازار نتایج متفاتی را از آنچه که در ادامه مشاهده خواهید کرد، رقم بزند.

نسل جدید تبلت‌های سامسونگ، بار دیگر همراه با مشخصات سخت‌افزاری بالایی در ادامه‌ی نسل قبلی وارد میدان رقابت شده‌اند. این تبلت‌ها در چندین حوزه پیشرفت‌های خوبی داشته و امکانات خارق‌العاده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. مطمئنا اولین گزینه که در اولین نگاه نظر تمامی کاربران را به خود جلب خواهد کرد، صفحه‌ی نمایش است که با رزولوشنی برابر 2,2560 در 1,600 امکان مشاهده‌ی تصویری را برای شما فراهم می‌کند که تعداد پیکسل‌های موجود روی آن دو برابر تعدادی است که اغلب تبلت‌های موجود در اختیار شما قرار می‌دهند. برای مثال اگر دارای یک تلویزیون یا یک تلفن‌هوشمند با رزولوشن 1080p باشید، با صفحه‌ی نمایشی روبرو هستید که در حدود 2,073,600 پیکسل را برای شما نمایش می‌دهد در حالی که صفحه‌ی نمایش گلکسی تب‌پرو سامسونگ دربردارنده‌ی 4,096,000 پیکسل است و این میزان بازهم فاصله‌ی زیادی با رزولوشن 4K‌ دارد که بالغ بر 8,294,400 پیکسل است.

GalaxyTabBench
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات