مشخصات فنی آیفون 5s فاش شد: پردازنده A7، صفحه نمایش 4 اینچ، دوربین 8 مگاپیکسل!

دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
پس از انتشار طیف وسیعی از شایعات، امروز جزئیاتی از اسناد تبلیغاتی آیفون بعدی اپل فاش شد. در این اسناد به پردازنده جدید برای آیفون بعدی اشاره شده است، اما تلفن از نظر ظاهری و همچنین کیفیت دوربین تغییر محسوسی نکرده است.
تبلیغات

فردا آیفون یا آیفون‌های بعدی اپل رسما معرفی خواهند شد. مهمترین تغییر در آیفون 5s مربوط به اضافه شدن سنسور اثر انگشت خوان است که با دکمه فیزیکی Home یکپارچه گردیده. اما به جز این قابلیت جدید چه تغییراتی در آیفون بعدی اعمال شده؟

براساس اسنادی که به تازگی به بیرون درز کرده، اپل از نسل جدید سیستم-روی-یک-چیپ خود با نام A7 در آیفون 5s بهره خواهد برد. این تلفن همچنین به همان صفحه نمایش 4 اینچ با رزولوشن 640 در 1136 تجهیز شده که تراکم 326 پیکسل در اینچ را ارائه می‌کند.

با وجود اینکه اپل از سنسور 8 مگاپیکسلی در آیفون بعدی استفاده کرده، اما آن را به لنز بهتر با f/2.0 مجهز نموده تا بازده عکس برداری در نور کم ارتقاء یابد. دوربین جلو 5s نیز 2 مگاپیکسلی است.

ظرفیت باتری آیفون 5s هنوز مشخص نشده، اما این باتری، 8 ساعت مکالمه صوتی را پشتیبانی می‌کند. ابعاد تلفن نیز نسبت به آیفون 5 تغییری نکرده و برابر با 123.8 در 58.6 در 7.6 میلی متر و وزن آن 112 گرم است.

همچنین گزارش شده که آیفون 5s در رنگ جدید طلایی نیز عرضه خواهد شد. حال اگر این مشخصات فنی حقیقت داشته باشند، نظر شما در مورد آیفون بعدی چیست؟ موفقیت آن را در مقابل تلفن‌های قدرتمند اندرویدی چطور ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات