اگر قادر به خرید وسایل لوکس نیستید، از علت گران بودن آنها آگاه شوید

دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
چه عاملی باعث شده تا یک فندک به قیمت 1000 دلار فروخته شود؟ یا دلیل گران بودن گیتار الکتریک Gibson's Les Paul چیست؟ اینها سوال‌هایی‌ هستند که سعی در پاسخ به آنها با استفاده از تصاویری که کالبد این اشیاء لوکس و گران‌قیمت را مشخص می‌کند، داریم.
تبلیغات

این تصاویر حاصل سا‌ل‌ها کار و آزمایش برروی تصاویر سه بعدی به کمک اشعه‌ی ایکس است که کوچکترین جزئیات موجود در یک شی را نشان می‌دهد. Laurence Picot عکاس این آثار است؛ وی با بیان اینکه مهم‌ترین اصل در ساخت وسایل لوکس و گران قیمت، توانایی پنهان کردن قابلیت‌های این ابزار در پشت سادگی و زیبایی آنهاست، هدف خود را نشان دادن ابتکار، نوآوری و هنری می‌داند که در ساخت این وسایل به کار برده می‌شود.

LuxuryGuitar

او مجموعه‌ی تصاویری که در بردارنده‌ی جزئیات فراوانی از وسایل و ابزارهایی همچون جاروبرقی Dyson، کفش‌های Louboutin و Leica M8 هستند را هم اکنون در مرکز Sofitel Copacabana ریودوژانیروی برزیل به نمایش عموم گذاشته است. این نمایشگاه که تا 29 شهریور ماه ادامه خواهد داشت، اگر شما هم مثل ما قادر به حضور در این نمایشگاه نیستید، می‌توانید با مراجعه به  وب‌سایت مجموعه‌دار این تصاویر،به تماشای آنها نشسته و یا آنها را خرید کنید!

camera

همچنین Pocot‌ اضافه کرد: بسیاری از مردم تمایل به برملا شدن راز خاص بودن این ابزار را ندارند چراکه معتقدند با فهم دلایل، حالت خاص بودن، آنها از بین می‌رود در حالی که با مشخص شدن نحوه‌ی کار و ساخت این ابزار، ارزش و خارق‌العاده بودن آنها بیشتر می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات