بسته بروزرسانی به اندروید نسخه 4.3 برای گوشی HTC One تا اواخر ماه جاری عرضه می‌شود

یک‌شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی تایوانی اچ تی سی اعلام کرد که بسته بروزرسانی به اندروید نسخه 4.3 برای گوشی One تا پایان این ماه عرضه خواهد شد. این بروز رسانی در وهله اول برای کاربران ساکن آمریکا و اروپا و سپس برای کاربران سراسر جهان عرضه خواهد شد.
تبلیغات

«جیسون مکنزی»، رئیس بخش قاره آمریکای کمپانی HTC، در پاسخ به پرسش کاربرانی که در مورد زمان عرضه بسته بروزرسانی به اندروید 4.3 برای گوشی وان از وی می‌پرسیدند، قول داد که این اتفاق حداکثر تا پایان این ماه رخ خواهد داد و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

تصویری که در ابتدای این مقاله مشاهده کردید، مربوط به گوشی وان می‌باشد که در خلال نمایشگاه IFA امسال گرفته شده است. نسخه اندروید موجود بر روی این گوشی، 4.3 است که نشان دهنده این موضوع می‌باشد که سخنان مکنزی چندان هم بی‌راه نیست.

به نظر می‌رسد که تایوانی‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا بتوانند هر چه سریع‌تر بسته‌های بروز رسانی را برای محصولات خود عرضه کنند. این اقدام از آن جهت صورت می‌گیرد که رقابت در بازار گوشی‌های اندرویدی به شدت داغ است و عرضه مرتب و به موقع بسته‌های بروزرسانی می‌تواند یکی از موارد تاثیر گذار در خرید محصولات مبتنی بر سیستم عامل اندروید باشد.

سامسونگ نیز اعلام کرده که مهرماه امسال، بسته‌های بروزرسانی به اندروید نسخه 4.3 را برای اکثر پرچمداران خود عرضه می‌کند. این در حالی است که کمپانی ژاپنی سونی هنوز زمان دقیقی را برای بروزرسانی گوشی Xperia Z اعلام ننموده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات