گوشی Xiaomi Mi3 رسما معرفی شد: پردازنده تگرا 4 یا اسنپدراگون 800، صفحه نمایش 5 اینچ تمام اچ‌دی و قیمت 320 دلار

یک‌شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی چینی Xiaomi که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی در چین است و به تازگی «هوگو بارا»، معاون ارشد بخش اندروید کمپانی گوگل را استخدام نموده است، در نمایشگاه IFA امسال، جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام Mi3 را معرفی نمود.
تبلیغات

این گوشی هوشمند که مجهز به سخت‌افزارهای جدید و البته قوی می‌باشد از ماه آینده روانه بازارهای چین خواهد شد. نکته جالب در مورد این گوشی، قیمت ارزان آن با توجه به تجهیزات مورد استفاده می‌باشد. Xiaomi اذعان کرده که قیمت نسخه 16 گیگابایتی این گوشی، 320 دلار و نسخه 48 گیگابایتی آن 405 دلار خواهد بود.

ممکن است نزد خود تصور کنید که این کمپانی برای آن‌که قیمت محصول نهایی را پایین نگهدارد مجبور شده است تا از طراحی و جنس بدنه ضعیف استفاده کند، اما واقعیت درست عکس این موضوع را اثبات می‌کند. Mi3 از نظر ظاهری چیزی کم‌تر از گوشی‌های هوشمند اندرویدی رده بالا ندارد.

این گوشی مجهز به صفحه نمایش 5 اینچ از نوع IPS و با رزولوشن 1080p یا Full HD ساخت کمپانی ال‌جی است. قابلیت‌های لمسی این گوشی به خوبی کار می‌کنند و حتی می‌توان با استفاده از دست‌کش نیز با آن کار کرد.

XiaoMi-Mi3-2

این گوشی در نسخه مختلف به بازار عرضه می‌شود، اولین نسخه مجهز به پردازنده قوی اسنپدراگون 800 ساخت کمپانی کوالکام با فرکانس 2.3 گیگاهرتز و نسخه دوم مجهز به پردازنده تگرا 4 ساخت کمپانی انویدیا می‌باشد.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به 2 گیگابایت حافظه رم، باتری 3050 میلی‌آمپر ساعتی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسل مجهز به سنسور تصویر Exmor RS ساخت کمپانی سونی و 2 مگاپیکسل دوربین جلو اشاره کرد. ضخامت Mi3 نیز فقط 8.1 میلی‌متر می‌باشد.

این گوشی مجهز به سیستم عامل MIUI که در اصل، نسخه چینی سیستم عامل اندروید نسخه 4.2 است، می‌باشد.

چنانچه به این گوشی علاقه‌مند شده‌اید و قصد خرید آن را دارید، باید بگوییم که متاسفانه Mi3 تنها در کشور چین و آن‌هم در برخی از مناطق این کشور به فروش خواهد رسید.

بدون شک پیوستن فردی مانند بارا به این کمپانی باعث خواهد شد تا در آینده شاهد حضور محصولات قدرتمند ساخت Xiamoi در بازار‌های جهانی باشیم.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات