آیا اپل آیفون 6 را روز سه‌شنبه معرفی می‌کند؟

یک‌شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
همه‌ی افرادی که اخبار دنیای IT را دنبال می‌کنند، اطلاع دارند که اپل قرار است در کنفرانس روز سه‌شنبه خود از آیفون جدید با نام 5S پرده بر دارد. اما براساس اطلاعاتی که از درون برخی از اپلیکیشن‌های توسعه یافته اپل همانند iMovie، iPhoto، Keynotes بدست آمده، نام آیفون دیگری به چشم می‌خورد: iPhone 6.
تبلیغات

اما بهتر است قبل از آن‌که با چشمانی گشاده از تعجب منتظر معرفی آیفون 6 در روز سه‌شنبه باشید، نگاهی به دلایل درست بودن این فرضیه بیندازیم. در برخی از نقاط با مراجعه به فروشگاه محصولات اپل، برخی نرم‌افزارهای اشاره شده خبر از عرضه این اپلیکیشن‌ها برای آیفون 6 و همچنین آیفون 7 می‌دهند و عبارت Optimized for iPhone 6 «بهینه شده برای آیفون 6» گواهی بر این ادعاست. شاید بتوان این عبارات را حاصل اشتباهی پیش پا افتاده دانست که در اثر بی‌توجهی رخ داده است.

iphone6appStore

اما مساله‌ای که برای تمام علاقمندان دنیای IT به اثبات رسیده است، امکان وقوع هر اتفاقی در جریان معرفی محصولات جدید می‌باشد. بعضی اوقات ابزار، ویژگی‌ها و امکاناتی را که در اثر انتشار عکس‌ها و ویدئوهای فاش شده انتظار دیدنشان را در زمان معرفی داشته‌ایم، معرفی نشده و در کمال ناباوری ابزارها و ویژگی‌های جدیدی معرفی گشته‌اند. اما همچنان می‌توان با اطمینان منتظر معرفی دو آیفون با نام‌های 5S و 5C درروز سه‌شنبه بود.

نظر شما در این باره چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات