برنامه ریزی سامسونگ برای فروش 2 یا 3 دستگاه ساعت هوشمند به ازای فروش هر 10 دستگاه گلکسی نوت 3

شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
کارشناسان بازاریابی و فروش کمپانی کره‌ای سامسونگ برنامه‌ریزی خود را به گونه‌ای انجام داده‌اند تا به ازای فروش هر 10 دستگاه گلکسی نوت 3، چیزی بین 2 تا 3 دستگاه ساعت هوشمند Galaxy Gear را به فروش برسانند. این موضوع نشان دهنده این است که کره‌ای‌ها خود بر این موضوع واقفند که این قبیل محصولات جدید، فعلا بازار داغی ندارند.
تبلیغات

طراحی و ساخت محصولی جدید و نوآورانه مانند ساعت هوشمند از سوی کمپانی کره‌ای سامسونگ، از نظر بسیاری از کارشناسان، اقدامی درست و هوشمندانه بود. ممکن است در حال حاضر بسیاری از کاربران علاقه‌ای به استفاده از چنین محصولاتی نداشته باشند، اما در سال‌های آینده قطعا بر تعداد خریداران این نوع محصولات افزوده خواهد شد و چه چیزی برای کره‌ای‌ها می‌تواند بهتر از این باشد که در این بازار جدید جزو پیشگامان باشند و محصول خود را حتی از رقیب بزرگ خود اپل نیز زودتر روانه بازار کنند؟

این موضوع که ساعت هوشمند سامسونگ فعلا توانایی جفت شدن با گلکسی نوت 3 را دارد، باعث شده است تا کاربران برای خرید آن کمی محتاطانه عمل کنند. اما جای نگرانی نیست، زیرا اوضاع قرار نیست تا ابد این‌گونه باقی بماند، زیرا با عرضه بسته‌ بروزرسانی به اندروید 4.3 برای گوشی‌های گلکسی اس 3 و گلکسی اس 4، بر تعداد دستگاه‌هایی که توانایی جفت شدن با این ساعت هوشمند را دارند، افزوده خواهد شد.

کارشناسان سامسونگ معتقدند که بازار محصولات پوشیدنی مانند ساعت هوشمند طی چند سال آینده به شدت گرم خواهد شد و کاربران بی‌شماری به جرگه خریداران این چنین محصولات خواهند پیوست.

این موضوع چندان هم عجیب نیست، زیرا با ورود ساعت هوشمند اپل به بازار، قطعا شاهد افزایش تقاضا برای خرید این محصولات خواهیم بود و بار دیگر جنگ بین این دو غول فناوری از روزنه‌ای دیگر ادامه خواهد یافت.

نظر شما در مورد ساعت‌های هوشمند چیست؟ آیا به آینده فناوری‌های پوشیدنی امیدوار هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات