مینی پی‌سی‌های جدید BRIX گیگابایت به پردازنده هسول تجهیز شدند

شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۴
مطالعه 1 دقیقه
گیگابایت مینی پی‌سی‌های Brix خود را به پردازنده هسول اینتل مجهز کرده است.
تبلیغات

دقایقی پیش گیگابایت از جدیدترین نسل از مینی پی‌سی‌های خود با نام BRIX پرده برداشت که از پردازنده‌های نسل چهارم هسول اینتل استفاده می‌کند. مینی پی‌سی‌های جدید این شرکت دارای قابلیت‌های پردازشی و گرافیکی بالایی هستند و همچنین توانایی پخش ویدئوهایی با کیفیت 4K را دارند.

گیگابایت 4 مدل مختلف از این مینی پی‌ سی‌ را با پردازنده‌های متفاوتی از سری هسول اینتل به بازار عرضه خواهد کرد، که همه‌ی آنها از سری U (مخصوص اولترابوک) این پردازنده‌ها با مصرف انرژی پایین هستند. با توجه به تعبیه درگاه‌های ارتباطی مختلف در این مینی پی‌سی، قابلیت‌های ارتباطی فراوانی را ارائه می‌کنند که از جمله‌ی این درگاه‌ها می‌توان به خروجی HDMI، Ethernet، mini Display Port، چهار درگاه USB 3.0، خروجی صوتی SPDIF و قفل Kensington اشاره کرد. برخلاف مینی پی‌سی اینتل ملقب به NUC، گیگابایت در این مینی پی‌سی‌ها بصورت پیش‌فرض قابلیت ارتباط از طریق WiFi  و Bluetooth 4.0 را قرار داده است.

سری جدید مینی پی‌سی‌های BRIX نمایش ویدئوهایی با کیفیت 4K را پشتیبانی می‌نمایند و قابلیت نمایش دو تصویر همزمان را از طریق HDMI و خروجی تصویر دارا هستند. یکی از کاربردی‌ترین قابلیت‌های تعبیه شده در این مینی پی‌سی‌ها امکان اتصال آن به پشت تلویزیون‌های HDTV و یا مانیتور‌ از طریق VESA ( قابلیتی که در تلویزیون‌ صفحه تخت برای اتصال به سطوح صاف استفاده می‌شود ) است که از طریق براکت عرضه شده به همراه آن قابل استفاده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات