تماشا کنید: ویدیو رسمی معرفی امکانات گلکسی نوت 3 و گلکسی گیر

شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
در کنفرانس معرفی فبلت گلکسی نوت 3 و ساعت هوشمند گلکسی گیر با برخی از قابلیت‌های این دو محصول جدید سامسونگ آشنا شدیم، اما در مدت زمان کم کنفرانس امکان معرفی قابلیت‌های کلیدی این دو محصول و نحوه ارتباط بین آنها میسر نشد. در همین راستا سامسونگ یک ویدیو نگاه نزدیک رسمی از گلکسی نوت 3 و Galaxy Gear منتشر کرده که با تماشای آن به سادگی با تمام قابلیت‌های جذاب و کاربردی این دو محصول آشنا خواهید شد.
تبلیغات

همواره یکی از مهمترین برتری‌های سامسونگ نسبت به دیگر تولیدکنندگان ابزارهای اندرویدی، در بخش نرم افزار بوده است. این موضوع خصوصا در فبلت این شرکت بیشتر به چشم می‌آید، چراکه از همان زمان معرفی گلکسی نوت، این شرکت نسبت به ارائه نرم افزارهای سفارشی سازگار با قلم دیجیتال S Pen اقدام نمود، امکاناتی که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد و باعث شکل گیری بازار جدیدی از تلفن‌های غول پیکر موسوم به فبلت شد.

حال سامسونگ در گلکسی نوت 3 نیز چندین قابلیت جذاب و کاربردی جدید را معرفی کرده است که همگی از طریق یک منوی تازه به نام Air Command همیشه و همه جا در دسترس هستند. این منو، دسترسی سریع به جدیدترین قابلیت‌های سازگار با قلم دیجیتال S-Pen را فراهم می‌کند.

در انتهای ویدیو، ساعت هوشمند Galaxy Gear نیز به طور کامل معرفی شده و نحوه ارتباط آن با گلکسی نوت 3 و کنترل تنظیمات مختلف در آن نمایش داده می‌شود. ساعت هوشمند سامسونگ از طریق بلوتوث 4 به تلفن همراه متصل می‌شود و امکان برقراری مکالمه تلفنی، اجرای دستورات از طریق دستیار صوتی S Voice، عکس و فیلم برداری از طریق دوربین 1.9 مگاپیکسلی، انتقال تصاویر از ساعت به تلفن و بسیاری امکانات دیگر را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

نظر شما در رابطه با دو محصول جدید سامسونگ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات