ایسوس از تبلت ترنسفورمر پد جدید خود با پردازنده‌ی تگرا 4 و رزولوشن 2560 در1600 پرده برداشت

جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس در نمایشگاه IFA از ترنسفورمر پد جدید با پردازنده‌ی تگرا 4 و صفحه نمایشی با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل رونمایی کرد.
تبلیغات

شرکای سخت‌ افزاری گوگل به این حقیقت پی برده‌اند که تولید محصولات ارزان قیمت سود سرشاری دارد، اما اگر به‌دنبال تبلت‌هایی با امکانات و قدرتمند غیر از تبلت‌های آیپد اپل باشید، همواره ترنسفورمر پدهای ایسوس یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌روند. از همین رو ایسوس از جدیدترین تبلت خود از سری ترنسفورمر با نام Transformer Pad TF701T پرده برداشت که یک تبلت 10.1 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل بوده و از جدیدترین پردازنده‌ی شرکت انویدیا یعنی تگرا ۴ به همراه پردازنده‌ی گرافیکی 72 هسته‌ای GeForce بهره می‌برد.

مقاله‌های مرتبط:

    صفحه نمایش این تبلت از نوع IGZO-TFT با قابلیت نمایش طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها بوده که مصرف انرژی آن به مقدار قابل توجهی کاهش یافته است. به کفته‌ی ایسوس صفحه نمایش این تبلت دارای زاویه‌ی دید 178 درجه‌ای بوده و درزیر نور شدید نیز وضوح فوق‌العاده‌ای دارد.

    از دیگر امکانات این تبلت می‌توان به دوربین مکالمه‌ی ویدئویی 1.2 مگاپیکسلی در جلو و دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت دستگاه و همچنین بهره‌گیری از رم 2 گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی به ظرفیت 32 و 64 گیگابایت به همراه 5 گیگابات فضای رایگان ابری ایسوس، کارت شبکه بی‌سیم، بلوتوث نسخه‌ی 3، خروجی microHDMI، جک هدفون و میکروفون ( 2in1 )، درگاه حافظه‌ی microSD و یک باتری با طول عمر 13 ساعت، اشاره کرد.

    همچنین می‌توان با سفارش داک کیبرد مخصوص سری ترنسفورمر از یک کیبرد با درگاه USB 3.0 و یک درگاه کارت اضافه‌ نیز بهره‌مند شد. بدون در نظر گرفتن این داک، تبلت ترنسقورمر دارای 263 میلی‌متر طول، 180.8 میلی‌متر عرض، 8.9 میلی‌متر ضخامت و وزنی در حدود 585 گرم است. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این تبلت ارائه نشده است.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات