سونی از اولین نمایشگر خمیده LED جهان پرده برداری کرد

پنج‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
سونی امروز بر خلاف انتظارات، اولین تلویزیون LED با صفحه‌ی خمیده را با نام S990A معرفی کرد. صفحه نمایش این تلویزیون 65 اینچی وضوح تصویر 1080p دارد و از فناوری Triluminos که پیش از این نیز در سایر محصولات رده بالای سونی به کار برده بود بهره می‌برد.
تبلیغات

پیش از این شاهد معرفی تلویزیون‌های OLED خمیده و بودیم اما امروز سونی برای اولین بار تلویزیون LED خمیده را معرفی کرده است.

کیفیت صدای بلندگوهای داخلی این تلویزیون مسحور کننده است. به لطف نحوه‌ی جایدهی به خصوصی که سونی برای این بلندگوها در نظر گرفته است، شما می‌توانید کیفیت صدای محیطی بسیار برتری را تجربه کنید. همانطور که انتظار هم می‌رفت این تلویزیون از امکانات خوبی برای اتصال به گوشی‌های هوشمند برخوردار است. برای مثال در این تلویزیون می‌توان با استفاده از فناوری NFC از طریق تلفن هوشمند یا تبلت کنترل تلویزیون را به دست گرفت یا به کمک SideView از تلویزیون به عنوان نمایشگر دوم استفاده کنید.

014SonyTV 4K Videostreaming Katz 620x413

استفاده از فناوری Triluminos سونی باعث نمایش رنگ‌های طبیعی و زنده در هر دو حالت سه بعدی و دو بعدی می‌شود. این فناوری در تلفن هوشمند Xperia Z1 و Z Ultra نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

به احتمال زیاد S990A تا اکتبر امسال آماده عرضه نخواهد شد ولی امکان پیش‌خرید آن با قیمت 4,000 دلار از همین امروز وجود دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات