Galaxy Gear، ساعت هوشمند سامسونگ معرفی شد

چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۷
مطالعه 3 دقیقه
بعد از سونی، این بار نوبت به سامسونگ رسیده است تا با معرفی محصولات تازه،‌ داغی نمایشگاه IFA را چند برابر کند. سامسونگ بعد از معرفی سومین عضو از فبلت‌های کهکشانی‌، ساعت هوشمند خود را نیز درمعرض دید علاقمندان قرار داد. با زومیت در ادامه مطلب همراه باشید تا شما را با ساعت هوشمند سامسونگ آشنا کنیم.
تبلیغات

بر عکس اغلب مواردی که پیش از این در رابطه با محصولات معرفی نشده در کنفرانس‌های سامسونگ و سونی به بیرون درز کرده بود، اکثر شایعات و اخبار در مورد ساعت هوشمند سامسونگ، با آنچه در کنفرانس رونمایی شد، تفاوت دارد. Galaxy Gear، همان شمایل و طراحی را دارد که پیش از این در تصاویری که به بیرون درز کرده بود، مشاهده کرده‌ایم. در عوض، خبری از صفحه‌نمایش 3 اینچی و دوربین 4 مگاپیکسلی نیست. Galaxy Gear‌ صفحه نمایشی از نوع AMOLED با اندازه 1.63 اینچ و رزولوشن 320×320 را روی بند چرمی ساعت قرار می‌دهد که در کنار دوربینی 1.9 مگاپیکسلی با سنسوری از نوع BSI و لنز با فوکوس اتوماتیک قرار گرفته است. دوربین ساعت هوشمند سامسونگ تنها توانایی ثبت تصاویر با رزولوشن پایین و فیلم‌برداری با مدت کوتاه تنها 10 ثانیه و با استاندارد 720P را دارد.

اما اصلی‌ترین سورپرایز‌هایی که سامسونگ در معرفی ساعت هوشمند Galaxy Gear از آن‌ها سخن گفت، همکاری با تولیدکنندگان اپلیکیشن‌ها و تولید بیش از 70 برنامه برای این ساعت مچی روی دستان شما است. این برنامه‌ها شامل اپلیکیشن‌هایی ورزشی از جمله RunKeeper و MyFitnessPal، برنامه‌های اجتماعی همچون EverNote و Path‌ و برنامه‌های کاربردی دیگری همچون TripIt،‌ Line‌ و حتی برنامه eBay هستند.

ساعت مچی شما، در ابتدای حضور خود، تنها با Galaxy Note 3‌ و Galaxy Note 10.1 مطابقت خواهد داشت. اما احتمال اضافه شدن Galaxy S4 با این ساعت هوشمند در صورت رسیدن آپدیت اندروید 4.3 برای Galaxy S4 وجود دارد. از جمله قابلیت‌هایی که ساعت هوشمند سامسونگ می‌تواند از آن‌ها در تلفن‌هوشمند شما استفاده کند، می‌توان به اپلیکیشن‌‌هایی همچون S Voice، Find My Device و باقی اپلیکیشن‌های که در بالا اشاره شد، ذکر نمود.

در قلب این ساعت هوشمند، پردازنده‌ای با فرکانس 800 مگاهرتز به‌عنوان پردازنده داده‌ها و باتری غیر قابل تعویض 315 میلی‌آمپر ساعتی به‌عنوان منبع انرژی وجود دارند. سامسونگ وعده داده که این باتری 315mAh، استفاده برای یک روز کامل را تضمین می‌کند. از جمله دیگر مشخصات فنی Galaxy Gear‌، می‌توان به حافظه RAM با گنجایش 512 مگابایت، بلوتوث 4، ژیروسکوپ و حرکت سنج اشاره کرد که همه این موارد با یک حافظه 4 گیگابایتی همراه شده‌اند.

ساعت‌ هوشمند Galaxy Gear، همراه با Galaxy Note 3 از تاریخ 25 سپتامبر (سوم مهرماه) در بیش از 140 کشور جهان با قیمت 299 دلار عرضه خواهد شد. در حال حاضر نام کشورهایی که قرار است این ساعت هوشمند را در بازار خود عرضه کنند، اعلام نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات