ویدیو مقایسه آیپد 5 با آیپد 4 اپل

چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
براساس شایعات شنیده شده، انتظار می‌رفت تا ظاهر آیپد جدید شبیه به آیپد مینی باشد، اما براساس ویدئویی که امروز منتشر شده‌ است می‌توان به ظاهر متفاوت آیپد نسل پنجم پی برد. در این ویدئو قاب مربوط به آیپد 5 با ظاهر آیپد نسل چهارم مقایسه می‌شود.
تبلیغات

اگر تصاویر منتشر شده به آیپد نسل پنجم تعلق داشته باشد این تبلت دارای بدنه‌ای بسیار کم عرض‌تر از نسل پیشین خود است. عرض آن چیزی در حدود 15 میلی متر از آیپد فعلی کمتر است. شیارهای حاشیه‌‌ی این آیپد شبیه به مینی آیپد است. گوینده‌ی حاضر در این ویدئو می‌تواند به‌دلیل ظرافت این آیپد آن را به‌راحتی مانند یک گوشی تلفن همراه در دست بگیرد. همچنین این آیپد از نظر ضخامت نیز بسیار باریک‌تر از آیپد نسل چهارم است.

از نظر ظاهری و ابعاد، آیپد 5 ای که در ویدیو مشاهده کردید دقیقاً با آنچه پیش از این توسط 9to5Mac فاش شده بود، شباهت دارد، اما در این ویدیو یک بخش پلاستیکی مربوط به آنتن نیز اضافه شده است. روز گذشته اپل خبر از کنفرانس اختصاصی آیفون در 10 سپتامبر یا 19 شهریور ماه را داد که انتظار می‌رود در آن تنها از آیفون 5c و آیفون 5s رونمایی شود و اپل در رویداد متفاوتی که دیرتر برگزار خواهد شد، نسبت به معرفی آیپدهای جدید اقدام کند.

ipad

اگر آیپد 5 با این ظاهر وارد بازار شود، نظر شما در رابطه با آن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات