تلفن هوشمند 6 اینچی Alcatel One Touch Hero معرفی شد: قلم دیجیتال، کاور با صفحه نمایش E-ink، داک به همراه پروژکتور‎

چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
برندهایی وجود دارند که علی رغم تولید محصولات با کیفیت نسبتا مناسب و محبوبیت نسبی در کشورهای دیگر، بازار چندان پررونقی در کشور ما ندارند. آلکاتل نیز یکی از همین برندهاست که امروز با رونمایی از تلفن‌ هوشمند One Touch Hero،  عضو جدیدی از خانواده شش اینچی‌ها را روانه بازار تلفن‌های هوشمند نموده است. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

آلکاتل،  اندروید نسخه 4.2 را در صفحه نمایشی از خانواده LCD  با اندازه‌ای به بزرگی 6  اینچ و رزولوشن 1080p در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. در قلب One Touch Hero، پردازنده‌ای  چهارهسته‌ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز به کمک حافظه RAM با گنجایش 2 گیگابایت، فرامین کاربر را با سرعت مناسب اجرا می‌کنند.

alcatel 03

در قسمت پشتی دوربین 13 مگاپیکسلی و در قسمت جلو دوربین 2 مگاپیکسلی عهده‌دار عکسبرداری با این تلفن هوشمند هستند. Magic Cover  و شارژر وایرلس به همراه اطلاع رسان LED‌ از جمله دیگر مواردی هستند که این تلفن هوشمند به کاربران ارائه می‌نماید. نکته جالب توجه دیگر در باره تلفن جدید آلکاتل مربوط به داک فیزیکی است که همچون ویدیو پروژکتور عمل کرده و تصویر تلفن را بر روی سطح مورد نظر کاربر نمایش می‌دهد:

alcatel 01

اما موضوعی که تلفن هوشمند آلکاتل را از تلفن‌های همرده جدا می‌سازد، کاور صفحه نمایش E lnk‌ است. این تکنولوژی به One Touch Hero قابلیتی را می‌دهد تا در هنگام خواندن متون، صفحه نمایش با تغییر حالت نمایش از حالت پرمصرف فعلی به حالتی کم مصرف در آید و در نتیجه باطری کمتری مصرف نماید.

alcatel 02

این دستگاه به همراه قلم مخصوص و با دو ظرفیت داخلی 8 تا 16 گیگابایت و قیمتی معادل قیمت‌ تلفن‌های هوشمند رده بالا، در آذر ماه  عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات