پاناسونیک هم به جمع تولیدکنندگان تلویزیون‌های 4k می‌پیوندد

چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
با اینکه این روزها بازار تولیدات تلویزیون به سمت تولیداتی همچون تلویزیون‌های 4k‌ سوق پیدا نموده است، اما شرکت پاناسونیک، تا به امروز محصولی را با مشخصات این چنینی به بازار رقابت ارائه نکرده بود. حال اطلاعاتی که به صورت غیر رسمی از وبسایت این شرکت به دست آمده، خبر از قدم گذاشتن پاناسونیک به این عرصه را می‌دهد.
تبلیغات

 اطلاعاتی که یکی از کاربران AV forum از وبسایت پاناسونیک به دست  آورده است، نه تنها از وجود تلویزیونی با رزولوشن 4K و با نام WT600 O خبر می‌دهد، بلکه وجود مشخصات فنی تحسین برانگیزی همچون HDMI 2 را نیز تایید می‌کند. اما این مشخصه چه تغییراتی را به وجود خواهد آورد؟ از جمله مواردی که می‌توان در رابطه با HDMI 2‌ به آن اشاره کرد پشتیبانی و پخش تصاویر با سرعت 60 فریم بر ثانیه است. این در حالی‌ست که HDMI 1.2 تنها قدرت نمایش 30 فریم در ثانیه دارد. در حال حاضر، این تنها اطلاعات مهمی است که در رابطه با این  محصول معرفی نشده پاناسونیک می‌دانیم. WT600 همچنین امکانات جانبی که این روزها غالب تلویزیون‌های دارای این مشخصات از آن بهره‌مند هستند، همچون قابلیت وبگردی، مدیا پلیر، موتور رندر تصاویر و گواهی THX‌ را دارا می‌باشد.

خبرهای بزرگی در هفته جاری در راه است. برای دریافت  اطلاعات رسمی از این محصول، باید تا کنفرانس پاناسونیک در خلال برگزاری نمایشگاه IFA در روز چهارشنبه و کنفرانس مربوط به گروه لایسنس گذاری HDMI در روز جمعه منتظر باشیم و ببینیم که باقی رقبای این غول ژاپنی چه برنامه‌هایی در سر دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات