تماشا کنید: مقایسه سرعت تمام آیفون ها از نسل اول تا آیفون 5s

دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
به‌طور حتم، باید وضعیت کنونی صنعت گوشی‌های همراه را مدیون کمپانی اپل بدانیم. شرکتی که با مدیریت استیو جابز، آیفون را در سال 2007 معرفی کرده و وضعیت گوشی‌های موبایل را دگرگون ساخت. شاید خالی از لطف نباشد تا اولین آیفون تولید شده را با آخرین محصول این شرکت مقایسه کنیم. با ما همراه باشید تا در ادامه توانایی‌ این گوشی‌های هم‌خانواده را با هم مقایسه کنیم.
تبلیغات

شاید به‌نظر برسد که جدیدترین گوشی اپل قادر است در تمامی جنبنه‌ها اولین گوشی آیفون را شکست دهد، اما این گوشی در آزمایش 8 گانه‌ی انجام شده توسط سی‌نت برای سنجش و مقایسه سرعت در جنبه‌های مختلف، حرف های زیادی برای گفتن دارد.

همانطور که در ویدئو نیز قابل مشاهده است، نسل‌های پیشین آیفون همچون 3GS، 3G، 3 و آیفون اول، به‌ترتیب دارای بالاترین سرعت برای خاموش شدن هستند. شاید بتوان دلیل این امر را در iOS 7 یافت که در اثر برخی تغییرات انجام شده، موجب طولانی‌تر شدن روند خاموش شدن گوشی، نسبت به نسل‌های پیشین آن می‌شود.

شاید بتوان بزرگترین سورپرایز را در زمان بوت شدن عنوان کرد. چراکه آیفون اول از آیفون 4 و 3GS و 3G سریعتر بوت می‌شود. همه گوشی‌ها از آخرین بسته به‌روزرسانی‌های موجود بهره می‌برند پس شاید منطقی به ظنر برسد که آیفون 4 در استفاده از iOS 7 با مشکلاتی دست به گریبان است و دسترسی به بخش‌های مختلف سیستم عامل در آن به کندی انجام می‌شود.

اگر دلیل شما برای مهاجرت از آیفون 5 به 5s سرعت بیشتر است، بهتر است دست نگه دارید. چراکه تفاوت زیادی میان سرعت این دو گوشی وجود ندارد. آیفون 4 نیز در صورت به‌روزرسانی به iOS 7 مشکلات فراوانی خواهد داشت. پس بهتر از آیفون 4 خود را بروز نکرده و از همان iOS 6 استفاده کنید.

نظر شما در مورد گوشی‌های اپل چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات