انتشار اطلاعاتی در مورد نکسوس 5 با اندروید کیت‌کت [بروز شد: مشخصات فنی]

دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
در فاصله‌ی کم باقی‌مانده تا عرضه‌ی گوشی جدید نکسوس، هر روز اخبار تازه‌ای در مورد امکانات و ویژگی‌های این تلفن جدید منتشر می‌شود تا هیجان و انتظار را در میان طرفداران محصولات گوگل به حداکثر  برساند. با ما همراه باشید تا آخرین تصاویر منتشر شده از فایل لاگ مربوط به این محصول را بررسی کنیم.
تبلیغات

تصاویر جدیدی منتشر شده که مربوط به نسل جدید از گوشی نکسوس گوگل هستند. براساس این تصاویر نکسوس جدید از اندروید کیت‌کت بهره می‌گیرد. این اطلاعات از فایل‌های لاگ مربوط به این محصول بدست آمده‌اند، که نشان‌دهنده‌ی استفاده از نکسوس 5 برای آزمایش اندروید کیک پای لیمو است. لازم به‌ذکر است که کیک‌ پای‌ لیمو نام رمز نسخه بعدی اندروید بود که ظاهرا به کیت‌کت تغییر یافت.

NexusLog1

اما بخش دیگری از تصاویر نشان‌دهنده‌ی استفاده از گوگل بابل (Hangouts) و Google Authenticator بصورت پیش‌فرض در نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اندروید است. همچنین اطلاعات دیگری در مورد حس‌گرهای تعبیه شده در نکسوس 5 منتشر شده است که از جمله‌ی آن می‌توان به Magnetometer (مغناطیس‌سنج)، Gyroscope (قطب‌نما)، Barometer (فشارسنج)، Game Rotation Vector (بردار چرخش بازی)، Motion Detector (حرکت‌سنج) و Step Dtector (قدم‌سنج) اشاره کرد.

NexusLog2

این تصاویر گویای استفاده از امکان شارژ بی‌سیم و حس‌گر دوربین در این گوشی است. نکسوس 5 گوگل نیز توسط ال جی طراحی خواهد شد و گفته می‌شود این محصول از نظر مشخصات سخت افزاری شبیه به LG G2 خواهد بود. احتمالا این گوشی از پردازنده‌ی Snapdragon 800، صفحه نمایش 5.2 اینچ با رزولوشن 1080p و دوربین 13 مگاپیکسل به همراه لرزش گیر اپتیکال بهره می‌برد.

به‌نظر شما این گوشی چه جایگاهی درمیان سایر پرچمداران گوشی‌های همراه کسب خواهد کرد؟

بروز رسانی:

کارشناسان با بررسی لاگ‌های فاش شده توانسته‌اند مشخصات فنی نکسوس 5 گوگل را بدست آوردند:

  • سیستم عامل اندروید 4.4 کیت کت
  • صفحه نمایش 4.97 اینچ با رزولوشن 1080p و تراکم 442 پیکسل در اینچ
  • پردازنده Snapdragon 800
  • حافظه رم 2 گیگابایت
  • حافظه ذخیره سازی 16 گیگابایت
  • دوربین مایوس کننده 8 مگاپیکسل در پشت و 1.2 مگاپیکسل در جلو
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات