ایسرکامپیوتر بدون کیس 24 اینچی خود را با پردازنده تگرا 3 و سیستم عامل اندروید رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
ایسر که اوایل سال جاری در کنگره‌ی جهانی موبایل، اولین کامپیوتر بدون کیس (AIO) اندرویدی‌اش را معرفی کرده بود، این بار نیز با ارائه مدل بعدی این دسکتاپ در نمایشگاه IFA همین رویه را در پیش می‌گیرد.
تبلیغات

ایسر اعلام کرده که مدل DA241HL مجهز به صفحه نمایش 24 اینچی و اندروید نسخه‌ی 4.2 به همراه پردازنده‌ی 4 هسته‌ای Tegra 3 است.

هدف ایسر از طراحی این محصول، ارائه‌ی کارکردی مشابه با تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند در قالب یک کامپیوتر رومیزی است که برپایه سیستم عامل اندروید کار کند. به این ترتیب راحتی کار با کامپیوترهای PC را در ابزار ارزان قیمت مبتنی بر پردازنده تگرا 3 و سیستم عامل اندروید تجربه خواهید کرد.

طبیعتا کاربران به سرویس‌هایی نظیرGoogle Play برای دانلود و نصب  اپلیکیشن‌های متنوع اندروید، دسترسی خواهند داشت، همچنین امکان ارتباط با ابزارهای موبایل از طریق درگاه MHL نیز میسر شده است.

ایسر این مدل 24 اینچی را با حداقل قیمت 429 یورو و در ماه اکتبر عرضه خواهد کرد. البته هنوز کار تمام نشده و این کمپانی 3 مدل دیگر دسکتاپ را هم آماده کرده است که هر کدام مجهز به صفحه نمایش لمسی 23 اینچی با کیفیت Full HD هستند.

گران‌ترین محصول در این مجموعه با کف قیمت 1129 یورو، مدل Aspire U5-610 می‌باشد که از پردازنده‌ی Haswell به همراه گرافیک NVIDIA GeForce GTX 760 M (بسته به انتخاب کاربر) و حداکثر حافظه رم  16 گیگابایتی بهره می‌برد.

مدل Aspire Z3-105 با حداقل قیمت 799 یورو، مجهز به صفحه نمایش IPS LCD و جدیدترین پردازنده‌ی 4 هسته‌ای AMD با گرافیک RADEON می‌باشد که با وجود اسپیکرهای Harman Kardon و سیستم صوتی Dolby Home Theater Surround Sound محصولی تمام عیار در زمینه‌ی سرگرمی خواهد بود. هر دو مدل U5-610 و Z3-105 در ماه دسامبر روانه‌ی بازار خواهند شد.

در آخر هم مدل Aspire Z3-610 قرار دارد که مجهز به پردازنده‌ی Haswell و گرافیک‌های Intel یا NVIDIA (بسته به انتخاب کاربر) می‌باشد. این محصول نیز با کف قیمت 799 یورو در ماه ژانویه 2014 عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات