قدم بعدی برای نوکیا چیست؟ نقشه‌های Here، زیرساخت‌های شبکه و فناوری‌های پیشرفته

سه‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۲
مطالعه 1 دقیقه
حال که مایکروسافت تمامی گواهی‌های مربوط به ابزارها و سرویس‌های تجاری نوکیا را خریداری کرده و مدیران و کارکنان نوکیا نگرانی سود سهام و منافع مالی را ندارند، باید دید کارمندان این شرکت با فارغ شدن از این مسائل دست به چه نوآوری خواهند زد؟
تبلیغات

با توجه به مصاحبه‌های انجام شده از Espoo، به‌نظر نوکیا با انرژی بیشتری به توسعه‌ی پلتفرم نقشه Here با هدف تبدیل آن به یکی از قوی‌ترین سرویس‌های موقعیت‌یاب مستقل خواهد پرداخت که قادر است در ابزار‌های مختلفی با رزولوشن‌های متنوع و سیستم‌ عامل‌های مختلف کار کند.

همچنین نوکیا با توجه به دارا بودن زیرساخت خوبی در زمینه‌ی شبکه، بخش NSN نوکیا به توسعه و گسترش شبکه‌های LTE ادامه خواهد داد. چیزی که برای نوکیا بسیار اهمیت دارد ادامه‌ی فعالیت در حوزه‌ی فناوری‌های نوین است. یکی از برنامه‌های شرکت انجام تحقیقات برای یافتن فناوری‌های نوینی در زمینه‌ی ارتباطات، صفحات لمسی و فناوری‌های مربوط به موارد به‌کاربرده شده در صنعت گوشی‌های همراه است، مطمئنا در کنار این تحقیقات باید منتظر ارائه مدل‌هایی مفهومی از این غول تکنولوژی باشیم. هنوز به طور قطع نمی‌توان در مورد آینده‌ی نوکیا اظهار نظر کرد، اما Timo Ihamuotila سرپرست موقت نوکیا با بیان اینکه شرایط اقتصادی شرکت بسیار بهتر خواهد شد، آینده‌ای روشن را برای نوکیا نوید می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات