تماشا کنید: اولین آگهی تبلیغاتی ویندوز 8.1 با اشاره به اضافه شدن کلید استارت

یک‌شنبه ۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
یکی از مشکلات اساسی کاربران با ویندوز 8 که شکایت فراوانی را به همراه داشت، حذف دکمه استارت بود. با توجه به بازخوردهای دریافت شده از کاربران، مایکروسافت دکمه استارت را به نسخه‌ی 8.1 سیستم‌عامل خود که در 26 مهرماه منتشر خواهد شد، گنجانده است.
تبلیغات

ویندوز 8.1 به‌همراه تغییرات دیگری همچون غیرفعال کردن منو‌های پنهان راست و چپ ارائه خواهد شد، اما شاید مهم‌ترین تغییر صورت گرفته در ویندوز 8.1، بازگرداندن کلید استارت به نوار وظایف باشد.

مایکروسافت در تبلیغات مربوط به ویندوز 8.1 که اخیرا منتشر شده، به این ویژگی اشاره کرده است. پس از معرفی کمپین "ویندوز در همه جا"، «Windows Everywhere» در تیرماه سال جاری، مایکروسافت از این ویژگی در نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل خود، پیروی کرده است. این سیستم‌عامل از ویژگی بوت مستقیم به دسکتاپ پشتیبانی می‌کند، یعنی اگر از رابط کاربری لمسی ویندوز 8 راضی نیستید می‌توانید مستقیما وارد محیط دسکتاپ شوید. با استفاده از دکمه استارت، می‌توان بین محیط دسکتاپ و مترو براحتی سوییچ کرد. در واقع منوی استارت قبلی به ویندوز 8.1 اضافه نشده است و این دکمه تنها، رابط کاربری مدرن ویندوز را به نمایش در می‌آورد.

مایکروسافت پس از تجربه‌ی فروش ناموفق محصولات خود در سال گذشته‌، درصدد ارائه‌ی پی‌سی‌ها و تبلت‌های خود تا قبل از فرارسیدن تعطیلات سال نوی میلادی است، بطوریکه این شرکت با برخی فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی همچون Best Buy برای ایجاد غرفه‌های مخصوص همکاری کرده است. مایکروسافت امیدوار است با ارائه محصولات جدید با امکانات جدید، همچنین همکاری با فروشگاه‌های زنجیره‌ای و به مدد تبلیغات جدید خود، فروش موفقی را در ابتدای سال 2014 تجربه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات