تماشا کنید: وداع دراماتیک استیو بالمر با مایکروسافت

شنبه ۶ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۴
مطالعه 1 دقیقه
همان‌طور که دیروز گزارشی در مورد وداع گریان استیو بالمر در زومیت منتشر شد، امروز نیز وب سایت ورج توانسته به ویدئوی این مراسم دست یابد. شاید بهتر است این وداع را نه جدایی از کار، بلکه خداحافظی از فرزند 33 ساله عنوان کرد. مطمئنا اشک‌های استیو بالمر گویای دردآور بودن این جدایی است.
تبلیغات

شاید بتوان استعداد استیو بالمر را در سخنرانی و قدرت اجرا، بی‌همتا عنوان کرد. اشتیاق و علاقه‌ی وی به مایکروسافت، معمولی‌ترین مراسم معرفی محصولات یا جلسات را تبدیل به یکی از به یاد ماندنی‌ترین گردهمایی‌ها می‌کرد. شاید بارها رفتارهای وی در روی سن با انتقادهایی روبرو شد، اما هیچ‌گاه از یادها نرفت.

آخرین نمونه از این رفتارها، هفته‌ی گذشته در گردهمایی ملاقات کارکنان مایکروسافت با مدیرعامل این شرکت اتفاق افتاد که در آن استیو بالمر پرده از تصمیم خود برای خداحافظی از مایکروسافت طی 12 ماه آینده برداشت. شاید این ویدئو یکی از تاثیرگذارترین لحظات از خداحافظی مردی باشد که جزو پایه‌های مایکروسافت به شمار می‌رود. این تصاویر چهره‌ی واقعی استیو بالمر را به تصویر می‌کشد، مردی احساساتی، مشتاق و فعال. شاید دنیای تکنولوژی دیگر شاهد حضور فردی همچون استیو بالمر نباشد.

اگر تمایل دارید تا در باره بالمر بیشتر بدانید به شما پیشنهاد می‌کنیم مقاله «بیوگرافی بالمر» را از دست ندهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات