با استفاده از MyScript Stylus متون را از طریق دست‌خط، وارد گوشی اندرویدی خود کنید

یک‌شنبه ۷ مهر ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
با استفاده از قلم‌ یا انگشتان خود پیام‌ها را با دست‌خط خود وارد کنید تا MyScript Stylus این متون را تبدیل به نوشته‌های تایپ شده کند.
تبلیغات

آیا می‌خواهید کیبورد جدید ارائه شده برای اندروید را امتحان کنید؟ این صفحه‌کلید از 54 زبان پشتیبانی می‌کند و می‌توان با استفاده از قلم‌ یا انگشتان خود پیام‌ها را با دست‌خط خود وارد کرد، سپس MyScript Stylus این متون را تبدیل به نوشته‌های تایپ شده می‌کند.

بهٰ‌روزرسانی: اپلیکیشن MyScript Staylus به کار خود خاتمه داده و دیگر در دسترس نیست.

زمانی که ماشین حساب Myscript توسط Vision Objects از طریق پلی‌استور در دسترس عموم قرار گرفت، قابلیت شناسایی دست‌خط بزرگترین ویژگی آن برشمرده شد. این شرکت قدم بعدی خود را با ارائه اپلیکیشن Myscript Notes Mobile برداشت، که می‌توان در آن نوشته‌های خود را مستقیما در محیط این اپلیکیشن با دست‌خط خود وارد کرد و متن وارد شده توسط اپلیکیشن تبدیل به متن تایپ شده می‌شود.

اما در جدیدترین اپلیکشن ارائه شده، این قابلیت محدود به محیط آن نشده و می‌توان در همه‌‌ی نقاط تلفن اندرویدی، از این امکان بهره برد. شما برای استفاده از این اپلیکیشن نیازی به داشتن قلم ندارید و می‌توانید با انگشتان خود نیز، متون دلخواه را وارد کنید، اما شاید با استفاده از قلم، سرعت بیشتری در وارد کردن نوشته‌ها داشته باشید. اگر شما نیز می‌خواهید این اپلیکیشن را امتحان کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

قدم اول: MyScript Staylus Beta را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

Android Handwriitng

هم‌اکنون نسخه‌ی بتای این اپلیکیشن به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. شاید این اپلیکیشن در ادامه نیز بصورت رایگان عرضه شود ولی احتمال دارد همچون اپلیکیشن دیگر این شرکت، MyScript Notes Mobile با قیمتی در حدود 7.94 دلار به بازار عرضه گردد.

قدم دوم: پس از نصب این اپلیکیشن، با کلیک بر روی آیکون آن، وارد تنظیمات شده و کارهای لازم برای فعال کردن این قابلیت را انجام دهید. شما می‌توانید پکیج مربوط به زبان مورد نظر خود را دانلود کرده و سپس با کلیک برروی لینک مورد نظر، این کیبرد را فعال کنید.

Android Handwriting

قدم سوم: ویدئوی موجود بخشی از ژست‌های حرکتی را به‌نمایش گذاشته است که با انجام آن‌ها می‌توانید براحتی کلمات مورد نظر خود را وارد کنید.

این اپلیکیشن از 54 زبان پشتیبانی می‌کند که زبان فارسی نیز جزو این زبان‌ها است. این کیبرد جایگزین مناسبی برای کیبردهای سنتی موجود در تلفن‌های اندرویدی به شمار می‌رود. اگر شما تمایلی به استفاده از این اپلیکیشن دارید، می‌توانید از اینجا آن را دانلود کنید. نظرات و تجربه‌ی خود را در زمینه‌ی استفاده از این اپلیکیشن با ما به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات