وداع گریان بالمر با مایکروسافت: قول می‌دهم دست‌آورد بزرگ بعدی مایکروسافت در راه باشد

جمعه ۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
روز گذشته استیو بالمر مراسم خداحافظی خود به عنوان مدیرعامل را در حضور صدها کارمند مایکروسافت برگزار کرد. بالمر در این جلسه که از آن به عنوان یکی از عاطفی‌ترین جلسات برگزار شده در مایکروسافت ذکر می‌شود سخنان پایانی و البته احساسی خود را برای کارمندان این کمپانی نطق کرد.
تبلیغات

بالمر در بخشی از سخنان خود گفت:

ما بزرگ‌ترین دست‌آورد بعدی خود را به زودی عرضه می‌کنیم و بار دیگر دنیا را تکان خواهیم داد.

در خلال این جلسه که حدودا یک ساعت به طول انجامید، بالمر در مورد موارد گوناگونی مانند قرارداد تصاحب نوکیا و فردی که قرار است به عنوان مدیرعامل بعدی جانشین وی شود صحبت نمود.

وی چندین ترانه خاطره‌انگیز متعلق به دهه 80 میلادی از خوانندگان محبوب آمریکایی مانند «مایکل جکسون» را پخش کرد و همزمان با بالا و پایین پریدن‌های همیشگی در حالی که اشک از چشمانش جاری شده بود فریاد زد:

شما برای بزرگ‌ترین کمپانی جهان کار می‌کنید.

بالمر همچنین از هزاران کارمندی که برای شرکت در این جلسه ثبت‌نام کرده بودند نیز مراتب تشکر خود را به جا آورد و افزود:

من می‌خواهم از تک تک شما دوستان خوبم تشکر کنم. این جلسه مربوط به یک نفر خاص نیست، بلکه در مورد کمپانی‌ای است که برای همه ما پر اهمیت می‌باشد؛ در مورد تفکر پیشرو بوده و از همه مهم‌تر اینکه بسیار خلاق و پویا است.

در انتها نیز هنگامی که بالمر به شدت احساساتی شده بود و اشک می‌ریخت از تمامی کارمندان مایکروسافت قدردانی کرد و کارمندان نیز با تشویق و بیان جمله "همه ما عاشق تو هستیم"، او را بدرقه نمودند.

البته بالمر هنوز به عنوان مدیرعامل مایکروسافت در این کمپانی مشغول به فعالیت است و وظیفه یافتن فردی لایق و توانا که توانایی رهبری و هدایت این کمپانی بزرگ را داشته باشد نیز بر دوش وی گذاشته شده است.

وی همچنین موظف است بلافاصله پس از پیدا شدن فردی لایق که بتواند بر مسند ریاست این کمپانی بنشیند، که به احتمال زیاد «آلن مولالی» مدیر عامل کمپانی فورد یا «استفان الوپ» مدیرعامل سابق نوکیا می‌باشد، بازنشسته شود.

نظر شما در مورد سخنان بالمر چیست؟ آیا مایکزوسافت می‌تواند بار دیگر به روزهای اوج خود بازگردد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات