ZTE GEEK، اولین گوشی هوشمند مبتنی بر پردازنده تگرا 4 رسما معرفی شد

پنج‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۶
مطالعه 1 دقیقه
کمپانی چینی ZTE جدیدترین پرچمدار خود به نام Geek را معرفی کرد. این گوشی مجهز به جدیدترین پردازنده ساخت کمپانی انویدیا به نام تگرا 4 می‌باشد که یکی از قوی‌ترین پردازنده‌های حال بازار محسوب می‌شود.
تبلیغات

اردیبهشت ماه امسال، و طی کنفرانس IDF که در شهر پکن برگزار شد، زمزمه‌هایی پیرامون گوشی جدید ZTE به گوش می‌رسید. بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که این گوشی جدید مجهز به پردازنده دو هسته‌ای ATOM اینتل با فرکانس 2 گیگاهرتز و صفحه نمایش با رزولوشن 720p خواهد بود.

اما درست چند ماه پس از آن کنفرانس و در تیرماه امسال، کارشناسان کمیسیون ارتباطات چین با یک شگفتی جدید از ZTE مواجه شدند. این گوشی جدید که مجهز به پردازنده 4 هسته‌ای تگرا4 و صفحه نمایش با رزولوشن 1080p بود برای دریافت مجوزهای نهایی به این کمیسیون سپرده شده بود.

ZTE برای بار دوم و طی نمایشگاه بین‌المللی ارتباطات همراه که در شهر پکن برگزار شد، از این گوشی اسرار آمیز پرده برداشت. این گوشی جدید مجهز به صفحه نمایش 5 اینچ با رزولوشن 1080p، پردازنده تگرا 4 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز، حافظه رم دو گیگابایت و باتری 2300 میلی‌آمپر ساعتی می‌باشد. اما نکته شگفتی آفرین در مورد این گوشی قیمت آن است که تنها 308 دلار می‌باشد.

اما خبر بد اینکه این گوشی فعلا در بازار چین به فروش می‌رسد و در حال حاضر خبری از فروش آن در بازارهای جهانی در دست نیست.

نظر شما در مورد این گوشی جدید چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات